• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   تأمین آب در آذربایجان غربی پایدار است آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟

27

برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد

  • کد خبر : 6129
  • 28 مهر 1400 - 13:56
برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است. عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است.

عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات برداشت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت فارابی در شادگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مدیریت انجام‌شده در بحث مسایل آب، توانستیم بهار و تابستان سخت و کم آب امسال را پشت سر بگذاریم هرچند که کاهش حجم آورد رودخانه‌ها باعث افزایش شوری آب موردنیاز برای کشت‌ها شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: به دلیل شوری و مشکلاتی که در بحث تامین آب وجود داشت، در بیشتر شرکت‌های نیشکری استان با نقصان و کاهش شدید محصول مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه امسال با کاهش حدود ۱۸ درصدی محصولات مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: امسال در برنامه بود تا محصولات با رشد ۲۴۰ سانتیمتری برداشت کنیم اما با توجه به شرایط آبی، با رشد ۲۰۸ سانتیمتری کار برداشت را آغاز کردیم.

ناصری ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵.۵ میلیون تن نیشکر و حدود ۶۰۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه استان خوزستان تولید شود. شرکت نیشکر هفت تپه نیز که اخیرا به ما پیوسته، از خشکسالی آسیب جدی دیده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ هزار تن نیشکر و ۳۰ هزار تن شکر تولید داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان، عنوان کرد: در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰درصد از تولید شکر کل کشور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6129
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها