• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

27

برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد

  • کد خبر : 6129
  • 28 مهر 1400 - 13:56
برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است. عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است.

عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات برداشت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت فارابی در شادگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مدیریت انجام‌شده در بحث مسایل آب، توانستیم بهار و تابستان سخت و کم آب امسال را پشت سر بگذاریم هرچند که کاهش حجم آورد رودخانه‌ها باعث افزایش شوری آب موردنیاز برای کشت‌ها شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: به دلیل شوری و مشکلاتی که در بحث تامین آب وجود داشت، در بیشتر شرکت‌های نیشکری استان با نقصان و کاهش شدید محصول مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه امسال با کاهش حدود ۱۸ درصدی محصولات مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: امسال در برنامه بود تا محصولات با رشد ۲۴۰ سانتیمتری برداشت کنیم اما با توجه به شرایط آبی، با رشد ۲۰۸ سانتیمتری کار برداشت را آغاز کردیم.

ناصری ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵.۵ میلیون تن نیشکر و حدود ۶۰۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه استان خوزستان تولید شود. شرکت نیشکر هفت تپه نیز که اخیرا به ما پیوسته، از خشکسالی آسیب جدی دیده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ هزار تن نیشکر و ۳۰ هزار تن شکر تولید داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان، عنوان کرد: در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰درصد از تولید شکر کل کشور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6129
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها