• امروز : سه شنبه - ۱۹ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 9 June - 2026

اخبار ویژه

یک نظامی عالی‌رتبه ارتش روسیه در مسکو ترور شد/ ویدئو تاکید مدیر مخابرات آذربایجان غربی بر تسریع در واگذاری سرویس‌های پرسرعت فیبر نوری به مشتریان متن پیشنهادی ایران برای توافق با آمریکا بدتر از خسارت محض است/ واگذاری انحصار مدیریت و حاکمیت تنگه هرمز جزو موارد پیشنهادی در توافق تهران و واشنگتن شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد بکارگیری موشک‌های خیبرشکن در عملیات سپاه علیه اسرائیل ۳۵۸ کشته و ۵۱۳ مصدوم در حوادث خودروهای شوتی/۶۲درصد تلفات این خودروها مربوط به قاچاق سوخت سد تنگ‌سرخ شیراز هیچ‌گونه مجوز محیط زیستی دریافت نکرده است/ حرکت به سمت پایش الکترونیکی مناطق حفاظت‌شده افزایش مبلغ کالابرگ در چه صورتی خطر ندارد؟ انگلیس ۱ – نیوزیلند ۰/ رقیب ایران با حداقل گل به انگلیس باخت رئیس قوه قضاییه ارتحال آیت‌الله‌ فیاض را تسلیت گفت بررسی حقوقی اسناد رسمی و عادی و تبیین آثار قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول/ تفکیک میان اسناد رسمی و عادی و درک صحیح از آثار حقوقی هر یک، نقش بنیادینی در پیشگیری از اختلافات دارد پاسخ عارف به شبهات درباره تشکیل ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی ۵۴ سایت ارتباطی در مسیر تردد زائران اربعین فعال می‌شود «تبعات حقوقی بیمه نکردن کارگران چیست؟؛ بررسی الزامات قانونی کارفرمایان» اقدامات مثبت شرکت عمران در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش

0

به حضور کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافه‌کاری تعلق نمی‌گیرد

  • کد خبر : 41573
  • 01 خرداد 1405 - 19:42

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش  سازمان اداری و استخدامی کشور، حسین رحمانیان اظهارکرد: ساعت آغاز به کار و خاتمه ادارات ۷ تا ۱۳ تعیین شده که از شنبه ۲۶ اردیبهشت لازم‌الاجرا بود و تا روز یکشنبه ۱۵ شهریور اعتبار دارد و این بازه قابل تغییر (افزایش یا کاهش) نیست. وی افزود: طبق […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش  سازمان اداری و استخدامی کشور، حسین رحمانیان اظهارکرد: ساعت آغاز به کار و خاتمه ادارات ۷ تا ۱۳ تعیین شده که از شنبه ۲۶ اردیبهشت لازم‌الاجرا بود و تا روز یکشنبه ۱۵ شهریور اعتبار دارد و این بازه قابل تغییر (افزایش یا کاهش) نیست.

وی افزود: طبق این بخشنامه، تعیین حجم و درصد حضور کارکنان همچنان در اختیار استانداران است اما ساعت آغاز به کار و خاتمه قابل تغییر نیست.

به گفته رحمانیان، هدف از ابلاغ بخشنامه تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق، همراه با تأمین آسایش مردم و در راستای تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر متوقف نشدن خدمت‌رسانی به مردم است.

سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد: وسایل روشنایی و سرمایشی باید یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با پایان ساعت کاری خاموش شوند.

وی اظهارداشت: بر اساس ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارکنان دولت موظف به ارائه ۴۴ ساعت خدمت در هفته هستند؛ بنابراین کسری ساعات موظفی باید در قالب دورکاری جبران شود. دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و واحدهای عملیاتی، آموزشی، بهداشتی و سایر بخش‌هایی که مستقیم به مردم خدمت ارائه می‌کنند، از جمله مدارس، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور تداوم خدمات عمومی و حفظ ایمنی کارکنان، مطابق نظر مرجع ذی‌صلاح و عالی‌ترین مقام دستگاه مربوطه فعالیت خواهند کرد.

رحمانیان تصریح کرد: دستگاه‌ها موظفند برای شناورسازی ساعت شروع به کار یکی از زوجین در خانواده‌هایی که زن و شوهر هر دو کارمند و دارای فرزند خردسال زیر ۶ سال هستند، در بازه زمانی ۷ تا ۸ صبح همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=41573
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها