• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست/مردم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه ها نروند

  • کد خبر : 8371
  • 04 آبان 1400 - 15:56
به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست/مردم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه ها نروند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون انرژی در اسرع وقت ابعاد اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت را بررسی خواهد کرد اما اکنون امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان وجود دارد. مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون انرژی در اسرع وقت ابعاد اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت را بررسی خواهد کرد اما اکنون امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان وجود دارد.

مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشکل ایجاد شده در استفاده از کارت های سوخت بیان کرد: متاسفانه اختلالی در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده که مسئولان در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی در حال پیگیری آن هستند اما با دستور وزیر نفت امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان و نفت و گاز با نرخ ۶۰۰ تومان فراهم است و تیم های پشتیبان سامانه هوشمند در استان ها نسبت به راه اندازی سامانه اقدام کرده اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست. مسائلی که در این خصوص مطرح می شود فقط شایعه است لذا خواهشمندم مردم عزیز به این شایعه ها توجهی نکنند.

وی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون انرژی در اولین فرصت برای رسیدگی به ابعاد موضوع و علل به وجود آمدن مشکل ورود خواهد کرد. جای هیچ نگرانی نیست و از مردم خواهشمندم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه های سوخت مراجعه نکنند. به زودی مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8371
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها