• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   تأمین آب در آذربایجان غربی پایدار است آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است

21

بورس تهران پلمب نشده است

  • کد خبر : 6531
  • 29 مهر 1400 - 14:11
بورس تهران پلمب نشده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از عدم پلمب ساختمان بورس تهران خبر داد و نوشت که تنها درب پارکینگ مدیران به علت بدهی هزارمیلیارد تومانی به شهرداری به صورت موقت پلمب شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در پی برخی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

بورس تهران پلمب نشده است

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از عدم پلمب ساختمان بورس تهران خبر داد و نوشت که تنها درب پارکینگ مدیران به علت بدهی هزارمیلیارد تومانی به شهرداری به صورت موقت پلمب شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در پی برخی اطلاع رسانی‌های اشتباه درباره پلمب ساختمان بورس توسط شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از پلمب نشدن ساختمان بورس خبر داد و نوشت: “بورس تهران پلمب نشده است. «درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است.

درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت المال با کسی تعارف ندارد.”

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6531
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها