• امروز : جمعه - ۲۲ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 12 June - 2026

اخبار ویژه

فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی زیرساخت لازم برای حضور گردشگران در باغات قصردشت فراهم شود/ در موضوع آتش‌سوزی باغات هیچ‌گونه مماشاتی وجود ندارد افزایش تعداد ایستگاه‌های فعال آتش‌نشانی به ۲۹ واحد تا پایان سال ستاد تشییع رهبر شهید تشکیل جلسه داد یک نظامی عالی‌رتبه ارتش روسیه در مسکو ترور شد/ ویدئو توزیع سالانه ۷۴٠٠ میلیون کیلووات ساعت انرژی در آذربایجان غربی تاکید مدیر مخابرات آذربایجان غربی بر تسریع در واگذاری سرویس‌های پرسرعت فیبر نوری به مشتریان متن پیشنهادی ایران برای توافق با آمریکا بدتر از خسارت محض است/ واگذاری انحصار مدیریت و حاکمیت تنگه هرمز جزو موارد پیشنهادی در توافق تهران و واشنگتن شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد بکارگیری موشک‌های خیبرشکن در عملیات سپاه علیه اسرائیل ۳۵۸ کشته و ۵۱۳ مصدوم در حوادث خودروهای شوتی/۶۲درصد تلفات این خودروها مربوط به قاچاق سوخت

21

بورس تهران پلمب نشده است

  • کد خبر : 6531
  • 29 مهر 1400 - 14:11
بورس تهران پلمب نشده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از عدم پلمب ساختمان بورس تهران خبر داد و نوشت که تنها درب پارکینگ مدیران به علت بدهی هزارمیلیارد تومانی به شهرداری به صورت موقت پلمب شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در پی برخی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

بورس تهران پلمب نشده است

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از عدم پلمب ساختمان بورس تهران خبر داد و نوشت که تنها درب پارکینگ مدیران به علت بدهی هزارمیلیارد تومانی به شهرداری به صورت موقت پلمب شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهر، در پی برخی اطلاع رسانی‌های اشتباه درباره پلمب ساختمان بورس توسط شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از پلمب نشدن ساختمان بورس خبر داد و نوشت: “بورس تهران پلمب نشده است. «درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است.

درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت المال با کسی تعارف ندارد.”

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6531
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها