• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تاکید بر لزوم توجه به قاچاق کالا‌های ممنوعه و غیرمجاز از مرز مله خورد شهرستان سروآباد

  • کد خبر : 5622
  • 21 مهر 1400 - 17:28
تاکید بر لزوم توجه به قاچاق کالا‌های ممنوعه و غیرمجاز از مرز مله خورد شهرستان سروآباد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی ضمن حضور در دادگستری شهرستان سروآباد در جلسه‌ای با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و کارکنان اداری این شهرستان شرکت کرد. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسینی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی ضمن حضور در دادگستری شهرستان سروآباد در جلسه‌ای با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و کارکنان اداری این شهرستان شرکت کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسینی با اشاره به محروم بودن شهرستان سروآباد، اظهار داشت: مقتضی است تا امکانات و رفاهیات بیشتری در اختیار پرسنل دادگستری این شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت شعب و موجودی پرونده‌های دادگستری سروآباد مطلوب و در حد متعارف است و می‌طلبد که با مدیریت صحیح این روند ادامه یابد و به هیچ وجه شاهد وجود پرونده‌های مُسّن نباشیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر خود مراقبتی و خود صیانتی کارکنان دادگستری استان اشاره کرد و افزود: در برخورد با ارباب رجوع باید در نهایت احترام عمل شود.

حجت الاسلام حسینی بر توجه ویژه به مسائل مربوط به مرز، قاچاق کالا‌های ممنوعه و غیرمجاز، تردد غیرمجاز از مرز و ورود ناامنی از این طریق و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان و بازارچه مرزی مله خورد تاکید کرد.

وی همچنین بر شروع اوقات رسیدگی شعب دادگستری استان در ساعت ۸ صبح تاکید کرد و افزود: کارکنان اداری باید نتیجه استعلامات و کارشناسی‌ها را در سریعترین زمان ممکن ضمیمه پرونده و در اختیار قاضی قرار دهند تا رای پرونده‌ها صادر شود و مردم دچار سردرگمی نشوند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام فرهاد عاصمی رئیس دادگستری شهرستان سروآباد گزارشی از وضعیت دادگستری این شهرستان را به استماع رئیس کل دادگستری استان کردستان رساند.

همچنین در ادامه رئیس کل دادگستری استان کردستان از بازارچه مرزی «مله خورد» سروآباد بازدید بعمل آورد و در جریان مشکلات کارکنان این بازارچه قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5622
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها