• امروز : پنج شنبه - ۴ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

1

تاکید کشاورز بر تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام عمرانی کیش تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 25909
  • 29 فروردین 1401 - 17:25
تاکید کشاورز بر تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام عمرانی کیش تا پایان سال جاری

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی کشاورز در نخستین نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ بر لزوم اهمیت “رعایت اخلاق، داشتن منطق و آزادی بیان” تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده اصحاب رسانه با سازمان منطقه آزاد […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی کشاورز در نخستین نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ بر لزوم اهمیت “رعایت اخلاق، داشتن منطق و آزادی بیان” تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده اصحاب رسانه با سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در حوزه های مختلف تاثیر گذار باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در جامعه عنوان کرد: رسانه ها در امیدبخشی و ترسیم افق روشن و توسعه کیش نقش مهمی را بر عهده دارند.

کشاورز با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند” هر کس هر کجا هست کار خود را درست انجام دهد تا مملکت آباد شود” گفت: مهم این است که نقشی داشته باشیم و آن را به خوبی ایفا کنیم.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رعایت استانداردها و انصاف، اظهار داشت: کسی حق ندارد دیگری را قضاوت و یا حق کسی را پایمال کند.

مهدی کشاورز بر اهمیت رسالت خبرنگاری در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید بدون مستندات در مورد دیگران صحبت کنیم و این که بخشی از واقعیت بیان و بخشی بیان نشود به معنای نادیده گرفتن حق دیگران است و گناه محسوب می شود.

کشاورز تاکید کرد: اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی باید نقد دلسوزانه و سازنده ای داشته باشند.

وی مرز میان نقد دلسوزانه و مطالبه‌گری را بسیار نزدیک عنوان کرد و افزود: نقد فقط دیدن نقاط منفی نیست بلکه باید منصفانه بوده و نقاط مثبت هم دیده شود و مسئولان، مردم و همچنین رسانه‌ها نیز از این امر جدا نیستند و از آن ها درخواست دارم تا عملکرد سازمان را نیز نقد کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: در راستای ارتقاء سطح خدمات و زیرساخت های موجود در کیش برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تشکیل شوراهای مشورتی جوامع صنفی، پیگیری و رسیدگی، ایجاد نظم و ساماندهی شرایط موجود در منطقه از جمله برنامه های کوتاه مدت سازمان منطقه آزاد کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: توریسم آموزشی، سلامت و ورزشی، تسریع در تکمیل پروژه های فنی و زیرساختی، ایجاد درآمدهای پایدار سازمان، حل مشکلات برق و آب جزیره، توسعه حوزه های گردشگری از برنامه های میان مدت سازمان است.

وی راه اندازی بورس بین الملل و بانک آفشور با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری را دارای اهمیت بالا و جزو برنامه های بلند مدت سازمان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز تاسف، واگذاری تولید و توزیع شرکت آب و برق منطقه به بخش خصوصی در سال های گذشته را یکی از بزرگترین اشتباهات مدیریتی عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت ارتقاء زیرساخت های جزیره کیش؛ حوزه آب، برق و فاضلاب این جزیره در ۱۰ سال گذشته توسعه ای نداشته است.

همچنین رسانه های فعال کیش در این نشست به بیان برخی مشکلات از جمله سرانه حمایتی، توجه ویژه به مشکلات معیشتی، استفاده بهینه از ظرفیت های رسانه ها و همراهی و همکاری بیشتر سازمان و شرکت های تابعه و نگاه واقع بینانه بر رسانه ها و در نظر گرفتن سختی کار برای فعالان این حوزه پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، یاسر شاه پیری سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25909
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها