• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تروریست‌های مستقر در سوریه، به خاطر استفاده از عوامل شیمیایی محاکمه شوند

  • کد خبر : 21532
  • 18 آذر 1400 - 8:21
تروریست‌های مستقر در سوریه، به خاطر استفاده از عوامل شیمیایی محاکمه شوند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نماینده ایران در سازمان ملل گفت: برای جلوگیری از رنج بیشتر مردم سوریه و آثار منفی درگیری این کشور بر صلح و امنیت منطقه ای، باید تلاش ها برای پایان دادن به آن مضاعف گردد. به گزارش ایسنا، مجید تخت روانچی درباره وضعیت خاورمیانه و سوریه در سازمان ملل […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: برای جلوگیری از رنج بیشتر مردم سوریه و آثار منفی درگیری این کشور بر صلح و امنیت منطقه ای، باید تلاش ها برای پایان دادن به آن مضاعف گردد.

به گزارش ایسنا، مجید تخت روانچی درباره وضعیت خاورمیانه و سوریه در سازمان ملل گفت: البته اینگونه اقدامات باید مبتنی بر احترام کامل به حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه، خروج تمام نیروهای ناخوانده و اشغالگر از تمام نقاط این کشور و همچنین مبارزه مؤثر با گروههای تروریستی در آن باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری از تروریست‌های مستقر در سوریه باید به خاطر استفاده از عوامل شیمیایی در جریان درگیری این کشور محاکمه شوند.

نماینده ایران در سازمان ملل بیان کرد: ما بار دیگر حمایت کامل خود را از تحقق اهداف کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی از طریق اجرای کامل، مؤثر و غیر تبعیض آمیز آن اعلام می کنیم و قویاً خواستار جهانشمولی این معاهده هستیم. در این راستا، ایران معتقد است باید رژیم اسرائیل مجبور شود بدون هیچ پیش شرط یا تأخیر بیشتر به این کنوانسیون بپیوندد.

روانچی گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنین بر اهمیت تقویت اقتدار کنوانسیون و فعالیت مستقل، بیطرفانه و حرفه ای سازمان منع سلاحهای شیمیائی تأکید می کند و خواستار پایان دادن به استفاده ابزاری برخی کشورها از این سازمان می باشد. ایران از تلاشهای قابل توجه دولت سوریه در اجرای تعهداتش بر اساس کنوانسیون از جمله تخریب کامل تمامی ۲۷ تأسیسات تولید سلاح شیمیایی خود، تقدیر می کند و امیدوار است دیدار آینده مدیر کل سازمان منع سلا حهای شیمیائی و وزیر امور خارجه سوریه به حل مسائل باقیمانده منجر شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21532
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها