• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تسهیل خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور و رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی

  • کد خبر : 8545
  • 05 آبان 1400 - 9:00
تسهیل خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور و رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست در نشست صمیمی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با معاون کنسولی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، موضوعات مهمی از جمله تسهیل خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور بررسی شد. به گزارش ایسنا، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

تسهیل خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور و رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی

در نشست صمیمی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با معاون کنسولی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، موضوعات مهمی از جمله تسهیل خدمات‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور بررسی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار توییتی در این رابطه نوشت: در جلسه با معاون کنسولی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، موضوعات مهمی بررسی شدند: تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور، رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی، تسهیل خدمات حقوقی و قضایی برای ایرانیان و اتباع خارجی جهت سرمایه گذاری، وضعیت اتباع خارجی زندانی در ایران.
در این نشست صمیمی به موضوع حمایت همه جانبه از هموطنان ایرانی در خارج از کشور پرداخته شد و در خصوص راه‌های همکاری و مشارکت در این زمینه گفتگو بعمل آمد.
لزوم بازنگری در خصوص روش‌های رسیدگی به وضعیت زندانیان ایرانی خارج از کشور، تشویق و حمایت از انجمن‌های غیردولتی حامی زندانیان و حمایت کنسولی و حقوقی از ایرانیان مقیم خارج از کشور، از دیگر نکات مهم مطرح شده در دیدار سیدکاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر بود.
همچنین مقرر گردید تا به منظور پیگیری تصمیمات حاصله، جلسه مشترک تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان در محل وزارت امور خارجه برگزار گردد.
در این دیدار مشاورین معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8545
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها