• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

توطئه دشمان نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد/ دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست

  • کد خبر : 13867
  • 17 آبان 1400 - 17:24
توطئه دشمان نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد/ دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۸:۲۴ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ شناسه خبر: ۱۷۸۲۷۲۱ وزیرکشور با بیان این که دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست، گفت: توطئه دشمان نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۸:۲۴
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
شناسه خبر: ۱۷۸۲۷۲۱

وزیرکشور با بیان این که دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست، گفت: توطئه دشمان نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد وحیدی امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه حضور حرم آل الله در قم ، جایگاه بزرگی به این شهر داده است، اظهار داشت: جهان تشنه مکتب اهلبیت است و خداوند متعال قرآن و عترت را برای هدایت بشر فرستاده است.

وی ادامه داد: در عالم راه نجاتی جز مسیر اهل‌بیت(ع) نیست. امروز بشریت گرفتار ظلم است.

وزیر کشور بیان کرد: آمریکایی ها خودشان را خیلی متمدن و صاحب فناوری می دانند ولی آنچه را که در یمن، افغانستان، عراق و… می بینیم و آنچه را که بر بدن جهان اسلام جاری می کنند از سوی آنها و صهیونیست ها رخ داده است. این ظلم پیکر جهان اسلام را خون آلود کرده است.

وی ادامه داد: این یک تمدن است و تمدن نوین اسلامی هم یک تمدن است.تمدن نوین اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است.

وحیدی خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی به تعبیر رهبری افق دست‌یافتنی است که از قم آغاز و محتوای این تمدن در قم ساخته می‌شود و مسئولیت الگوسازی حکمرانی بر عهده قم است. محتوای تمدن نوین اسلامی در قم باید تولید شود؛ الگوسازی دولت سازی، جامعه اسلامی و غیره باید در حوزه علمیه قم پی ریزی شود.

وی  افزود: قم به یک عبارت و معنا هم پایگاه انقلاب بوده هست و خواهد ماند و  همه چیز باید از قم نشات بگیرد و ما هر چه برای قم خدمت کنیم کم است. قم باید از نابهنجاری ها دور باشد و به هنجارهای اجتماعی و اخلاقی مزین شود. در استان قم مساله آسیب های اجتماعی باید حداقلی باشد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه قم دارای مشکل آب و پیشروی کویر است، تاکید کرد: استاندار جدید قم نظامی اما محبوب‌القلوب است و بسیاری از مردم و گروه‌ها درخواست داشتند او را به‌عنوان استاندار قم منصوب کنیم هر چند خود او حتی یک تماس هم برای برعهده گرفتن این مسؤولیت نگرفته است.

وی عنوان کرد: وقتی سردار سپاهی خود را خادم ملت می داند و مردم تلاش ها و خدمات او را می بینند بالطبع تمایل پیدا می کنند که از حضور او در مراتب بالایی مدیریتی نیز بهره ببرند.

وحیدی با اشاره به اینکه برخی می گویند چرا نظامی ها را استاندار می کنند،گفت: تاکنون فقط چند نظامی در راس استانداری های کشور قرار گرفته است و وزارت کشور در بکارگیری سرداران سپاه با وجود درخواست هایی که از سوی برخی نهادها می شود حساسیت و مقاومت زیادی به خرج داده است.

وی افزود: کشور ما امروز در امنیت کامل است و مشکل امنیت نداریم. تحرکات اخیر در آب های عمان و تقابل بین ایران و آمریکا در دزدی نفتی بیانگر این مسئله است.

وزیر کشور عنوان کرد: در مساله اخیر اختلال در سامانه سوخت رسانی، دشمنان ثابت کردند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ملت ایران دریغ نمی کنند اما با تدبیر به جای دولت این معضل در اسرع زمان مدیریت شد.

وی ادامه داد: امروز فصل جدیدی برای ایران اسلامی گشوده شده و دولت برای خدمت به مردم اعتقاد قلبی دارد و دیگر به فکر وابستگی به دشمن نیست؛ هر چند درهای دنیا به روی ما بسته نیست و به برکت خون شهدا امروز در عرصه بین‌المللی جایگاه مطلوبی داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13867
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها