• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

جذب حداکثری زائر با توجه به اجرای لغو روادید سفر به عراق

  • کد خبر : 8093
  • 03 آبان 1400 - 15:50
جذب حداکثری زائر با توجه به اجرای لغو روادید سفر به عراق

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تصریح کرد: رضایتمندی زائر در قالب مجموعه خدماتی که به زائر ارائه خواهد شد باید جزو اولویت ها باشد.  نماینده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تصریح کرد: رضایتمندی زائر در قالب مجموعه خدماتی که به زائر ارائه خواهد شد باید جزو اولویت ها باشد. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص وظایف و مسئولیت های دفاتر خدمات زیارتی در طراحی جدید و جذب حداکثری زائربا توجه به اجرایی شدن لغو روادید سفر به عراق در آینده تاکید و تصریح کرد: رضایتمندی زائر در قالب مجموعه خدماتی که به زائر ارائه خواهد شد باید جزو اولویت ها باشد.

در ادامه این جلسه نیز علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت اولویت های مورد نظر برای این دفاتر و نقش آنها در دوره جدید فعالیت را تشریح و تصریح کرد: در این فرآیند نیز خدماتی که به زائران اعتاب مقدسه  ارائه خواهد شد تحت نظارت و مدیریت سازمان حج و زیارت خواهد بود.

همچنین داود باقری مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه‌های۲۰ گانه بازنگری فرآیندهای اجرایی در حوزه حج و زیارت درباره بررسی های انجام شده درخصوص وظایف و مسئولیت های دفاتر نمایندگی سازمان حج درعراق و سوریه گزارش داد و پیشنهادات مطرح شده در کارگروه مذکور را بیان کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات و آقای حمید رضا محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات سازمان حج و زیارت طراحی و اقدامات صورت گرفته را در راستای تسهیل سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه، ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها با رویکرد کاهش تصدی گری سازمان حج توصیف کردند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه خداوند در آیه ۱۲۹ سوره بقره از زبان حضرت ابراهیم (ع) می‌فرماید: «رَبَّنا وَ ابْعَثْ فیهِمْ رَسُولاً مِنْهُمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ آیاتِکَ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَهَ وَ یُزَکِّیهِمْ‏ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ-  پروردگارا، در میان آنان، رسولی از خودشان برانگیز، تا آیات تو را بر آنان بخواند و کتاب و حکمت به آنان بیاموزد و تزکیه‌شان کند، زیرا که تو خود، عزت‌بخشِ حکیمی‏» اظهار داشت: این آیه به سه محور اصلاح بینش، اصلاح نگرش و همچنین اصلاح کنش و رفتارانسان اشاره دارد و حضرت ابراهیم از باریتعالی می خواهد که در ذریه آن حضرت پیامبری قرار دهد که بینش و عقیده انسان را بسازد، نگرش و بصیرت انسان را اصلاح و تقویت کند و رفتار و کنش او را  اصلاح نماید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: رسول اکرم(ص) نیز می فرمایند «من دعای مستجاب پدرم ابراهیم(ع) هستم و براستی مبعوث شدم تا اخلاق را در جامعه به جایگاه خود برسانم و شرافت های اخلاقی را کامل و تمام کنم».

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8093
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها