• امروز : پنج شنبه - ۴ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

5

حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در نشست مسکو

  • کد خبر : 6228
  • 28 مهر 1400 - 13:26
حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در نشست مسکو

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در اجلاس امروز مسکو در ارتباط با موضوع افغانستان شرکت کرده است. به گزارش ایسنا، در اجلاس امروز فرمت مسکو نمایندگانی از تعدادی از کشورها و هیئتی از طالبان حضور دارند. براساس این گزارش کاظمی قمی اوایل هفته جاری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در اجلاس امروز مسکو در ارتباط با موضوع افغانستان شرکت کرده است.

به گزارش ایسنا، در اجلاس امروز فرمت مسکو نمایندگانی از تعدادی از کشورها و هیئتی از طالبان حضور دارند.

براساس این گزارش کاظمی قمی اوایل هفته جاری از سوی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان انتخاب شد.

کاظمی قمی چند سال پیش سفیر ایران در عراق بود.

  بر اساس این گزارش روز گذشته وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، نمایندگان ۱۰ کشور و هیات عالی رتبه‌ای از طالبان افغانستان قرار است در نشست مسکو درباره افغانستان که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، شرکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه  در ادامه این بیانیه  خود آورده است: نمایندگان ۱۰ کشور منطقه‌ای و هیاتی بلندپایه از طالبان افغانستان قرار است در این نشست شرکت کنند.

 سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز پیام خود را برای حضار در این نشست اعلام می‌کند.
وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد: رایزنی‌های فرمت مسکو درباره افغانستان که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، بر اوضاع سیاسی و نظامی افغانستان و تشکیل یک دولت جامع به همراه تلاش‌های بین‌المللی برای جلوگیری از بروز بحران بشری در این کشور تمرکز دارد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: برنامه‌هایی برای بررسی تحولات سیاسی و نظامی در افغانستان و تشکیل دولت فراگیر در این کشور مدنظر است.

 همچنین قرار است تلاش‌های بین‌المللی برای جلوگیری از بروز بحران بشری در افغانستان مدنظر قرار گرفته شوند. یک بیانیه مشترک نیز قرار است پس از این نشست منتشر شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6228
   

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها