• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

25

دستور رئیس جمهور به وزارت نفت برای جبران آثار اخلال در توزیع بنزین/ باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت

  • کد خبر : 8483
  • 05 آبان 1400 - 11:54
دستور رئیس جمهور به وزارت نفت برای جبران آثار اخلال در توزیع بنزین/ باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند. رئیس جمهور […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و  با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.

آیت‌الله رئیسی با تمجید از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت و اولویت خدمت رسانی  و رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت و گو با دانشجویان و ابراز نگرانی تعدادی از آنان از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، به وزرای علوم و بهداشت و درمان دستور داد نسبت به تجهیز ترمیم و رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان متاهل و مجرد اقدامات لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8483
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.