• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4
برای حضور در جمع دانشجویان

دعوت تشکل‌های دانشجویی از رئیس دانشگاه تهران

  • کد خبر : 4243
  • 16 مهر 1400 - 20:34
دعوت تشکل‌های دانشجویی از رئیس دانشگاه تهران
جامعه اسلامی دانشجویان، و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از رئیس این دانشگاه برای حضور در جمع دانشجویان جهت برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کردند.

به گزارش طلوع سیاست، متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مقیمی

رئیس محترم دانشگاه تهران

سلام علیکم

در دیدگاه امامین انقلاب دانشگاه همواره مرکزی برای تولید علم، کارخانه‌ای برای انسان‌سازی و به معنای واقعی مبدأ تحولات کشور بوده‌ است. در دانشگاه است که شروع جنبش‌ها جهت تحقق آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد، سعادت ملت رقم می‌خورد و سرمایه‌های امیدبخش کشور ساخته و پرداخته می‌شوند.

به یقین در این میان دانشگاه تهران، کانون توجهات همگان به عنوان سردمدار به دوش کشیدن این رسالت عظیم بوده و هست.

اکنون راهبری این مجموعه حیاتی به سوی آن اهداف عالی بر عهده شماست؛ لذا ضمن آرزوی توفیق در خدمت، از جنابعالی دعوت می‌شود به عنوان رئیس دانشگاه تهران در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در مسجد دانشگاه حضور یابید و از همین ابتدای مسئولیت، پایبندی خود به فرهنگ پاسخگویی را نشان داده و اهداف و برنامه‌های تنظیم شده را به دانشجویان ارائه دهید.

پیشاپیش از حسن همکاری شما سپاسگزاریم.»

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4243
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها