• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

اخبار ویژه

استاندار فارس: فناوری‌های نوین و قضات به روز لازمه توسعه عدالت در عصر کنونی است مکاتبه سازمان محیط زیست با وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای حیات وحش نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند  ظریف: باید مردم را به کنشگری برگردانیم/ گفت‌وگو مبنای وفاق رئیس‌جمهور سه‌شنبه به روسیه می‌رود امیدواریم قوه قضاییه در مورد روزنامه هم‌میهن با سعه صدر برخورد کند استاندار فارس: وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌هاست ظریف: شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها است وزیر کشور: هیچ طرح شهری نباید بلاتکلیف بماند احتمال تجدیدنظر ایران در سیاست‌های مهاجرتی و میزبانی از اتباع ظریف: نقطه اتکای ما بعد از خدا، مردم هستند حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود فلسطین موضوع اول تمام جهان است

4
رئیس ستاد ملی ایران ما:

دکتر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و توانمندی‌های بی‌نظیر در مدیریت اجرایی، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است

  • کد خبر : 33194
  • 02 تیر 1403 - 14:43
دکتر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و توانمندی‌های بی‌نظیر در مدیریت اجرایی، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است
«داود فریدفر» رئیس ستاد ملی ایران ما دکتر محمدباقر قالیباف گفت:دکتر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و توانمندی‌های بی‌نظیر در مدیریت اجرایی، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است

به گزارش طلوع سیاست، «داود فریدفر» رئیس ستاد ملی ایران ما دکتر محمدباقر قالیباف گفت: دکتر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان در مدیریت اجرایی، داشتن سبد آرای متنوع و گسترده از اقشار مختلف جامعه ، رویکرد استفاده از تمامی ظرفیت نخبگان و متخصصان کشور و نیز داشتن نگاه اعتدالی در عرصه های سیاست داخلی و خارجی؛ فرد اصلح و مناسب در میان نامزدهای ریاست جمهوری دوره چهاردهم است.

جناب فریدفر آیا باتوجه به شرایط کنونی و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، چرا معتقدید که فقط دکتر قالیباف اصلح و مناسب است و دیگر کاندیداهای اصولگرا می بایست تنها به نفع ایشان کناره گیری کنند؟ 

بایستی عرض کنم در شرایط فعلی کشور معتقد هستیم دکتر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و توانمندی‌های بی‌نظیر در مدیریت اجرایی، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری کشور است. چرا که ایشان تجربه و دانش کافی برای مدیریت مسائل پیچیده کشور را دارند و توانسته‌اند در مسئولیت‌های پیشین خود، از جمله فرماندهی لشکر ۵ نصر خراسان در جنگ تحمیلی ایران و عراق ، فرماندهی نیروی انتظامی ، رئیس و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا ، سه دوره متوالی شهردار تهران (۱۲ سال ) و رئیس مجلس شورای اسلامی عملکردی قابل تحسین داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در این خصوص بیان داشت: به همین دلیل، معتقدیم که تنها با حمایت همه‌ جانبه از دکتر قالیباف می‌توانیم به نتیجه مطلوب در انتخابات و مدیریت کشور برسیم.

و بر این اساس ضروری است که دیگر کاندیداهای اصولگرا، به‌ ویژه آقای جلیلی، به نفع دکتر قالیباف کنار بروند تا بتوانیم با انسجام و اتحاد در انتخابات پیروز شویم.

به نظر شما با بررسی سوابق و برنامه‌های دکتر قالیباف، چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که ایشان را نسبت به سایر کاندیداها فرد اصلح تری بدانید؟ 

دکتر قالیباف دارای برنامه‌ای جامع و عملیاتی برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف است.

ایشان با روحیه ی جهادی و انقلابی خود، توانسته‌اند همواره در خط مقدمِ خدمت به مردم باشند.

کارنامه ایشان پس از انقلاب، نشان‌دهنده مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیر و توانایی درک درست از مسائل کشور و اولویت‌های آن است. همچنین از خِرَد جمعی بهره می‌گیرد و دارای خصیصه بارز دوراندیشی و سعه صدر در حل مشکلات است و از دانشِ روز و فناوری‌های جدید برای پیشرفت کشور استفاده می‌کند.

ایشان توجه ویژه‌ای به فرهنگ و آموزش دارند و می‌توانند امور کشور را با مقیاس جهانی و محوریت ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش ببرند.

این ویژگی‌ها، دکتر قالیباف را به عنوان گزینه‌ای اصلح و برتر نسبت به سایر کاندیداها متمایز می‌کند.

به نظر شما آرای دکتر قالیباف از چه بخش‌هایی از جامعه است و این مسئله چگونه می‌تواند به نفع ایشان در انتخابات باشد؟

سبد رای آقای دکتر قالیباف از بخش‌های مختلفی از جامعه تأمین می‌شود.

بخشی اصولگرایان و حامیان جریان انقلاب هستند که به دلیل سابقه و عملکرد موفق ایشان میباشد که به او اعتماد دارند.

بخش دیگر از بدنه جامعه و افرادی است که مدیریت‌های موفق اجرایی دکتر قالیباف را در طول زمان‌های مختلف دیده‌اند.

همچنین، متخصصین و نخبگانی که به توانایی‌ها و دیدگاه‌های ایشان اعتماد دارند نیز بخش مهمی از رای دکتر قالیباف را تشکیل می‌دهندـ

نگاه توسعه‌گرایانه و تخصص گرایانه ایشان نیز بخش دیگری از آراء اندیشمندان را به خود جذب می‌کند.

علاوه بر این، نگاه اعتدالی قالیباف در عرصه سیاست داخلی و خارجی، توانسته است حمایت اقشار مختلف را جلب کند.

این ترکیب متنوع و گسترده از حامیان، می‌تواند به نفع دکتر قالیباف در انتخابات باشد و ایشان را به عنوان گزینه‌ای جامع و قابل قبول برای همه اقشار جامعه معرفی کند.

جناب فریدفر وضعیت انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم را چگونه ارزیابی می‌کنید و شما به عنوان رئیس ستاد ایران ما دکتر قالیباف در کشور چه برنامه‌هایی برای پیروزی ایشان در نظر گرفته‌اید؟

انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است.

ستادهای انتخاباتی ایران ما، به شکل گسترده‌ای از تمامی طیفها و جریانات سیاسی ، نخبگان و دانشگاهیان ، روحانیون ، اصناف و بازاریان در تمامی استانها و شهرستانها در حال فعالیت هستند و مردم هم در حال ارزیابی کاندیداها می‌باشند.

همانگونه که میدانیم دکتر قالیباف به‌عنوان یک چهره شناخته‌ شده و مورد حمایت حدود ۳۵۰ نماینده فعلی و ادوار مجلس، موقعیت بسیار خوبی دارند.

ایشان با کارنامه عملکرد برجسته خود پس از انقلاب، توانسته‌اند مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیری و درک درست از مسائل کشور را نشان دهند.

داود فریدفر در خصوص برنامه های ستاد ملی ایران ما بیان داشت: برنامه‌های ستاد ملی ایران ما برای پیروزی دکتر قالیباف شامل؛ تلاش برای حضور گسترده و فعال در فضای مجازی، برگزاری جلسات مشورتی و هم‌اندیشی با نخبگان و متخصصان و تبیین برنامه‌های جامع و عملیاتی ایشان برای مردم است.

فریدفر افزود: در پایان امیدواریم با وحدت و همدلی اصولگرایان و در نهایت حمایت از دکتر قالیباف، بتوانیم در انتخابات پیروز شویم و مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار سازیم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=33194
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها