• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

دیدار اعضای فراکسیون اهل سنت با معاون پارلمانی رئیسی

  • کد خبر : 6499
  • 29 مهر 1400 - 11:30
دیدار اعضای فراکسیون اهل سنت با معاون پارلمانی رئیسی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با معاون پارلمانی رییس جمهوری به مناسبت هفته وحدت خبر داد. به گزارش ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در توضیح دیدار فراکسیون اهل سنت با سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، اظهار کرد: در این […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با معاون پارلمانی رییس جمهوری به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در توضیح دیدار فراکسیون اهل سنت با سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، اظهار کرد: در این دیدار آقای حسینی ضمن اشاره به این موضوع که نمایندگان به دلیل داشتن پایگاه مردمی، می‌توانند پیوستگی مردم را با نظام محکم‌تر کنند، گفت که جلسات مجامع استانی به زودی شروع خواهد شد و بر همین اساس جلسه رییس جمهوری با مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این نشست نمایندگان اهل سنت نیز ضمن تبریک هفته وحدت، دیدگاه های خود را پیرامون مشکلات اهل سنت ایران و مطالبات حوزه انتخابیه خود به اطلاع معاون رئیس جمهور رساندند.

این عضو فراکسیون اهل سنت توضیح داد: یکی از مواردی که به آقای حسینی گفتم این بود که با گذشت عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، حرف ما برای شما ‌و حرف های شما برای ما تکراری است. واقعیت این است که مردم ما دیگر هیچ توجیهی از نمایندگان و از علما ومعتمدین نمی پذیرند چون با گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب با انباشتی از مطالبات بی پاسخ اهل سنت ایران مواجهیم.

وی هم‌چنین مدعی شد: قبلا این حرف مطرح بود که اهل سنت به اصلاح طلبان رای می دهند و به همین علت مطالبات شان پاسخ داده نمی شود اما این بار این فرصت را به اصول گرایان دادیم و حمایت کردیم تا دیگر بهانه ای نباشد. امیدواریم از این فرصت و سرمایه عظیم و میلیونی اهل سنت برای افزایش مشروعیت نظام بهره برداری شود.

رحیمی اضافه کرد: هر کسی در کشور با هر تحلیل و ‌توجیهی مانع استفاده از شایستگان اهل سنت شود و با این کار مردم ما را دلسرد کرده و از نظام دور کند، به جمهوری اسلامی خیانت کرده و به امنیت ‌کشور و نظام خشده وارد کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: صدا و سیما از پول مالیات و نفت بودجه می گیرد اما کدام بخش آن متعلق به ما بوده تا باورهای خود را به فرزندان مان آموزش دهیم ؟ بگذریم از تخریبها و توهین هایی که گاه و بیگاه در همین رسانه ملی رخ می دهد و ما مجبور به واکنش می شویم. حتی کتاب هایی که در مدارس به نام اهل سنت چاپ می شود محتوایشی ربطی به اعتقادات ما ندارد.

رحیمی جهان آبادی از وضعیت استخدام ها و پست های مدیریتی اهل سنت نیز انتقاد و تاکید کرد: اگر به سرمایه عظیم مردمی اعتقادی هست باید در بین سفرا، استانداران، وزرا و معاونان رئیس جمهور از اهل سنت انتخاب شود. اگر یکی از معاونان رئیس جمهور اهل سنت باشد چه آسیبی به کشور وارد می شود؟

وی معتقد است: دولت ها می آیند و می روند اما رفتار با ما اهل سنت تغییر نمی کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6499
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها