• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

دیدار رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان این سازمان

  • کد خبر : 21557
  • 16 آذر 1400 - 15:54
دیدار رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان این سازمان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس سازمان زندان ها بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در امر زندانبانی تأکید کرد و گفت: از همه مدیران و کارکنان زندان‌ها می‌خواهم که ظرفیت‌ها را بیابید و امکانات را بدرستی بکار گیرید تا مدیریت زندان‌ها با یک ترقی همراه شود. به گزارش ایسنا به نقل از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس سازمان زندان ها بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در امر زندانبانی تأکید کرد و گفت: از همه مدیران و کارکنان زندان‌ها می‌خواهم که ظرفیت‌ها را بیابید و امکانات را بدرستی بکار گیرید تا مدیریت زندان‌ها با یک ترقی همراه شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها از محل کار و فعالیت مدیران کل و کارکنان ستاد مرکزی این دستگاه، بازدید و از اقدامات آنان قدردانی کرد.

محمدی در این سرکشی برتلاش هرچه بیشتر کارکنان به سمت عملیاتی کردن برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی در هر سازمانی واجد اهمیت است خصوصا در مورد سازمان زندان‌ها که وظیفه سنگین و خطیری هم برعهده دارد. بنابراین اینجاست که توجه به نیروی انسانی و نیز نظم و انضباط اداری در تحقق کامل اهداف،  اهمیت مضاعفی می‌گیرد.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات برای ما در امر زندانبانی بسیار حائر اهمیت است پس از شما انتظار می‌رود تلاش دوچندانی در پیشبرد فرآیند زندانبانی علمی بردارید. ظرفیت‌ها را بیابید، امکانات را بکار گیرید تا مدیریت زندان‌ها با یک ترقی همراه شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با گرامیداشت یاد و خاطرات کارکنان فقید، گفت: ما قدردان خدمات این عزیزان و سایر بازنشستگان دوره‌های مختلف سازمان هستیم. امیدوارم فعالیت و برنامه‌ریزی سایر معاونت‌ها و ادارات مرتبط با زندان در دوره جدید نیز سیمای بهتر و منسجم‌تری به خود بگیرد. این خواسته را از سایر کارکنان ستادی، استانی و درون زندان‌ها خواهم داشت.

محمدی یادآور شد: ضمن اینکه انتظار دارم فعالیت‌های پیش روی سازمان با بیان صادقانه، شفاف و البته صریح و دقیق اعلام شود. در عین حال هدف ما تحقق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در یک فرآیند علمی است.

غلامعلی محمدی در بازدید چهره به چهره با کارکنان ستاد سازمان زندان‌ها به سوالات آنان درخصوص دغدغه‌های اداری و سایر موارد پاسخ داد.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21557
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها