• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

اخبار ویژه

استاندار فارس: فناوری‌های نوین و قضات به روز لازمه توسعه عدالت در عصر کنونی است مکاتبه سازمان محیط زیست با وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای حیات وحش نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند  ظریف: باید مردم را به کنشگری برگردانیم/ گفت‌وگو مبنای وفاق رئیس‌جمهور سه‌شنبه به روسیه می‌رود امیدواریم قوه قضاییه در مورد روزنامه هم‌میهن با سعه صدر برخورد کند استاندار فارس: وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌هاست ظریف: شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها است وزیر کشور: هیچ طرح شهری نباید بلاتکلیف بماند احتمال تجدیدنظر ایران در سیاست‌های مهاجرتی و میزبانی از اتباع ظریف: نقطه اتکای ما بعد از خدا، مردم هستند حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود فلسطین موضوع اول تمام جهان است

6

دیگر درباره داوری حرفی نداریم!

  • کد خبر : 21524
  • 18 آذر 1400 - 18:03
دیگر درباره داوری حرفی نداریم!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۰۳ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ شناسه خبر: ۱۷۹۰۸۷۳ مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی پرگل مقابل تیم فوتبال پیکان صحبت کردند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل رقیب خودروساز […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۹:۰۳
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
شناسه خبر: ۱۷۹۰۸۷۳

مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی پرگل مقابل تیم فوتبال پیکان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل رقیب خودروساز خود با رسانه‌ها به صحبت پرداختند.

نیک‌نفس: مصدومیت کمی داشتم

زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۳ بر صفر برابر پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برابر پیکان ارائه دادیم و در هر بازی با تمام وجود برای استقلال به میدان می‌رویم. به امید خدا با همین روند پیش خواهیم رفت تا در بازی‌های آینده هم پیروز شویم.

 

وی درباره مصدومیتش گفت: من مصدومیت کمی داشتم و به صلاح کادر فنی غایب بودم. اگر خدا کمک کند، از این به بعد برای تیم بازی خواهم کرد.

 

مطهری: خودمان یک تیم بزرگ هستیم

 

امیرارسلان مطهری در مورد برد استقلال مقابل پیکان که با گلزنی خودش همراه بود، اظهار داشت: خداراشکر، هفته‌های قبل هم باید برنده می شدیم اما شانس یارمان نبود. گلی که زدم لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

 

وی در مورد انتظار هواداران از استقلال برای قهرمانی، گفت: یاد گرفته‌ام که هیچ موقع از قهرمانی حرف نزنم. اگر برای قهرمانی تلاش کنم نتیجه مسلما همان چیزی می‌شود که دلمان می خواهد. هرتیمی در مورد قهرمانی صحبت کند زود است. تازه هفته نهم هستیم. خیلی کار داریم. باید یک روند صعودی را در پیش بگیریم و آن را حفظ کنیم تا بتوانیم نتایج مورد نظر را به دست بیاوریم.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه این تیم هم طلسم مساوی‌ها را شکست و هم به اندازه ۶ هفته اخیر گل زد، عنوان داشت: بعضی اوقات یک تیم دچار بدشانسی می شود. اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد انتقاد وارد است. اگر خوب بازی کند و نتیجه نگیرد بازهم انتقاد وارد است اما خوب بازی کرده است. از یک جایی به بعد بدشانسی تمام می شود و اعتماد به نفس به بازیکنان می رسد. در بازی های قبل موقعیت هایمان گل نشد، اگر این اتفاق می افتاد مطمئنا ۵ هفته مساوی نمی شد. باید این روند را حفظ کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا استقلال مقابل تیم‌های بزرگ هم می تواند این نتیجه را کسب کند، گفت: ما خودمان یک تیم بزرگ هستیم و نباید در مورد تیم های بزرگ صحبت کنیم.

 

مطهری در مورد بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان در تهران که می تواند تکلیف صدرنشینی را مشخص کند و آیا سپاهان تیم بزرگی نیست، اظهار داشت: من نگفتم سپاهان بزرگ نیست. چنین بی احترامی به هیچ تیمی نمی کنم. شما به دنبال یک جواب برای سوال حاشیه‌ای خودتان هستید و من هم جواب حاشیه ای ندارم. فقط گفتم تیم بزرگی هستیم و در مورد تیم های بزرگ صحبت نمی کنیم. غیر از این نبود.

 

وی افزود:‌ بازی با سپاهان مهم است. همه تیم ها تلاش می کنند نتیجه بگیرند. هر بازی برای ما می تواند سخت باشد چون همه تیم ها مقابل استقلال تلاش می کنند دیده و پیروز شوند. ما باید دو برابر تلاش کنیم چون در استقلال بازی می کنیم.

 

مهاجم استقلال در مورد داوری بازی با پیکان گفت: تمام داوران اشتباه می کنند. این طبیعی است. اشتباه بیش از حد غیر طبیعی است. اعتراض به داوری هم طبیعی اما اعتراض بیش از حد غیر طبیعی است. با تمام این تفاسیر داوری عالی بود.

 

مهدی‌پور: باید مقابل سپاهان به پیروزی برسیم

 

مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: توانستیم با یک نتیجه خوب پیکان را ببریم. این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است. بعد از ۵ بازی که مساوی کردیم، امروز توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

 

وی در خصوص بازی هفته آینده استقلال مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیمی بسیار خوب بوده و خیلی هزینه کرده است. یک بازی ۶ امتیازی مقابل آنها داریم و باید مقابل این تیم هم به پیروزی برسیم.

 

هافبک استقلال در خصوص ۲ گل اول آبی‌پوشان که روی پاس‌های او به ثمر رسید، عنوان کرد: خداراشکر توانستم به تیمم کمک کنم. در بازی‌های قبلی هم ارسال‌های نسبتا خوبی داشتم ولی امروز بچه‌ها توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

 

مهدی‌پور در پاسخ به این سوال که در هفته‌های گذشته فشار روی خط هافبک استقلال بوده و هواداران راضی نبودند؟ گفت: در چند بازی گذشته خوب گل نزدیم ولی آیا موقعیت گل کم داشتیم؟ به جز بازی‌ با گل‌گهر و پرسپولیس، در تمام مسابقات دیگر خیلی موقعیت گل داشتیم. تمام بچه‌ها خیلی خوب زحمت می‌کشند و کارشان را به نحو خوبی انجام می‌دهند و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم. استقلال باید خیلی بهتر از این ها باشد.

 

مصطفوی: دیگر راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم!

 

صالح مصطفوی بعد از پیروزی استقلال مقابل پیکان بعد از پنج تساوی پی در پی، اظهار داشت: به نظرم در پنج بازی قبلی هم مستحق برد بودیم. امروز فقط از موقعیت‌های‌مان، مخصوصاً در ضربات ایستگاهی بهتر استفاده کردیم. امروز از نظر جریان بازی و روند موقعیت‌سازی به چیزی که استحقاق آن را داشتیم رسیدیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده است.

 

وی درباره داوری این بازی عنوان کرد: دیگر راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم!

 

حسینی: سه امتیاز مهمی را کسب کردیم

 

سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سه بازی مهم را کسب کنیم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و کسب این سه امتیاز برای ما خیلی اهمیت داشت، چون در این چند هفته فشار روی تیم ما زیاد شده بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم.

 

وی در خصوص بازگشت به ترکیب استقلال در دربی عنوان کرد: خدا را شکر امسال تلاش کردم تا شرایط خیلی خوبی داشته باشم. در هفته‌هایی که بیرون نشستم به صلاحدید آقای مجیدی بود. من تمرینات را دنبال کردم و توانستم به دروازه بازگردم. هر جا باشم آرزویم موفقیت استقلال است.

 

دروازه‌بان استقلال در خصوص انگیزه‌هایش برای دعوت به تیم ملی گفت: هر سه دروازه‌بانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند لژیونر هستند و این کار را برای بقیه سخت می‌کند، اما همه تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم.

 

حسینی در خصوص انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین اظهار داشت: خدا را شکر زحمات بقیه بچه‌ها بود و از آنها ممنون هستم.

 

وی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان تصریح کرد: امیدوارم مشکل حضور تماشاگران حل شود و بتوانیم هواداران خود را در ورزشگاه داشته باشیم. بازی خیلی خیلی مهمی است و امیدوارم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.

 

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر دلایل عدم نتیجه‌گیری استقلال در هفته‌های گذشته گفت: بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد و یکی دیگر از دلایل نیز مشکلات داوری بود که پنالتی‌هایمان گرفته نشد.

 

حسینی در خصوص داوری دیدار استقلال و پیکان گفت: خدا را شکر خوب بود، اما صحنه‌های آنچنانی پیش نیامد که بگویم پنالتی گرفته شد یا نه.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21524
   

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها