• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

رتبه مثبت استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک و دادرسی الکترونیک

  • کد خبر : 8322
  • 01 آبان 1400 - 9:13
رتبه مثبت استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک و دادرسی الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – حمدالهی مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور در نشستی با مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به بیان شاخصه‌های مجازات جایگزین حبس در سیستم عدالت کیفری پرداخت و با مطلوب ارزیابی کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – حمدالهی مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور در نشستی با مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به بیان شاخصه‌های مجازات جایگزین حبس در سیستم عدالت کیفری پرداخت و با مطلوب ارزیابی کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی الکترونیک، مرخصی و راهکار‌های تعلیق اجرای مجازات ارتقاء این شاخصه‌ها را نیازمند همدلی و تعامل مسئولان دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل زندان‌ها دانست.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عدالت، مبارزه با فساد و ترویج سبک نوین زندگی ایرانی اسلامی در جامعه، بدون آسیب اجتماعی از مهم‌ترین وظایف ماست.

 

بیشتر بخوانید:

حمدالهی با تأکید بر اهتمام مسئولان قضایی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بازپروری و توانمندسازی زندانیان برای بازگشت به جامعه را از اهداف سازمان زندان‌ها برشمرد.

مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور خاطرنشان کرد: اصلاح یک زندانی و آماده‌سازی وی برای بازگشت به آغوش خانواده، تلاش برای فراهم ساختن جامعه‌ای به دور از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

در این نشست احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره زندان‌های این استان اظهار کرد: در راستای کاستن از فاصله میان مددجویان و مراجع قضایی، بازدید قضات از زندان‌ها به صورت گسترده و مستمر صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به سند تحول قضایی گفت: دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات زندانیان در تعاملی هدفمند، از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده و با روحیه‌ای جهادی و انقلابی برای اجرای سیاست‌های تحول گرایانه قوه قضاییه گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8322
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها