• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

  • کد خبر : 6230
  • 28 مهر 1400 - 15:55
رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مدیر شبکه رادیویی اقتصاد می‌گوید: میزان مطالبه گری عمومی و آگاهی مردم نسبت به موضوعات اقتصادی باید تقویت شود. محمدرضا مهدیار اسماعیلی ـ مدیر رادیو اقتصاد ـ در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو اقتصاد با اشاره به خدماتی که رسانه و به خصوص رادیو می تواند به مردم ارائه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد می‌گوید: میزان مطالبه گری عمومی و آگاهی مردم نسبت به موضوعات اقتصادی باید تقویت شود.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی ـ مدیر رادیو اقتصاد ـ در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو اقتصاد با اشاره به خدماتی که رسانه و به خصوص رادیو می تواند به مردم ارائه کند، به ایسنا گفت: رسانه زبان مردم است و تلاش دارد به تمامی علاقمندان خود به طور عدالتمندانه ارائه خدمت کند.
وی افزود: تمام مردم قادر خواهند بود از امکانات رسانه ملی استفاده کنند و ما به عنوان رسانه موظفیم نیازهای آنها را تامین کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه باید با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند و پاسخ و راه حل مشکلات را شفاف در اختیار مخاطبان قرار دهد و این امر مستلزم این است که میزان مطالبه گری و آگاهی عمومی به خصوص در مورد موضوعات اقتصادی در کشور حفظ و تقویت شود.

اسماعیلی ادامه داد: مطالبه صحیح زمانی شکل می گیرد که آگاهی مناسب وجود داشته باشد، در غیر این صورت قادر نخواهیم بود سرانجام مطلوبی از خواسته مان داشته باشیم

وی افزود: همبستگی، صمیمت و یکپارچگی بین مردم و رسانه این امکان را فراهم می کند که سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی عمومی ارتقاء یابد و مردم در یک جامعه دموکراتیک براساس علاقه مندی های خودشان در یک فرآیند صحیح و عقلانی مطالبات خود از مسئولان را طرح کنند.
مدیر رادیو اقتصاد گفت: اگر این اتفاق جامه عمل بپوشد رادیو اقتصاد هم به عنوان بازیگر این عرصه و تسهیل کننده امور می تواند نقش خودش را بهتر ایفا کند و نقش بهتری در همراهی بین مردم و مسئولان داشته باشد.

او با اشاره به برنامه «رهیافت» که موضوعات مهم روز را تحلیل و بررسی می کند، گفت: برنامه «رهیافت» به وضوح نشان داد که رادیو اقتصاد توانسته پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان باشد. این برنامه هر شب میزبان مسئولان و مدیران کشور است و آنان با حضور در این برنامه نشان می دهند که از این آنتن پاسخگوی مطالبات مردم هستند که این جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: بارها با طرح یک موضوع مهم در کشور ما شاهد حضور ۵ تا ۶ وزیر در این برنامه بوده ایم که مشخص است ارتباط بین مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل و در عالی ترین سطح خود شکل گرفته است.

مدیر رادیو اقتصاد در پایان گفت: مسئولان آگاه هستند در صورت عدم پاسخگویی و بی تفاوتی به مردم، یک ناراحتی اجتماعی در بین علاقمندان به وجود خواهد آمد، از این رو هر دعوتی را برای پاسخگویی اجابت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6230
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها