• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5
کتاب سلول شماره ۱۴

رونمایی کتاب «سلول شماره ۱۴»؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب در کنگره کلمبیا

  • کد خبر : 31261
  • 08 اردیبهشت 1402 - 13:27
رونمایی کتاب «سلول شماره ۱۴»؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب در کنگره کلمبیا
کتاب «سلول شماره ۱۴» شامل خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه کتاب صوتی آن به زبان اسپانیایی در کنگره ملی کلمبیا رونمایی شد.

کتاب «سلول شماره ۱۴» شامل خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه کتاب صوتی آن به زبان اسپانیایی در کنگره ملی کلمبیا رونمایی شد.

به گزارشپایگاه خبری طلوع سیاست در این مراسم بیش از ۲۰۰ نفر از شخصیت های فرهنگی، سیاسی و مذهبی، نمایندگان پارلمان کلمبیا و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگره ملی کلمبیا حضور داشتند.

 

کتاب «سلول شماره ۱۴»؛ خاطرات رهبر معظم انقلاب در کنگره ملی کلمبیا رونمایی شد

ماری پردومو، نماینده کنگره و رییس کمیسیون روابط خارجه کلمبیا در این مراسم با ابراز خوشحالی از برگزاری این مراسم، گفت: به رغم برخی اخبار منفی که علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه ها منتشر می‌شود، واقعیت آن است که ثبات و صلح در منطقه خاورمیانه مرهون تلاش های صلح طلبانه ایران است؛ بنابراین ما باید شروع یک همکاری جدید را با ایران در دستور کار خود قرار دهیم.

 

 

آلبرتو باتی، نماینده ویژه مشاور عالی رییس جمهور این کشور در امور دینی نیز اظهار داشت: برای من باعث افتخار و خوشحالی است که در این جلسه چهره ایران از زاویه‌ای دیگر برای ما معرفی می‌شود و آن هم معرفی ایران از منظر یک رهبر دینی و سیاسی است که معرفی صحیح ایران است. این جلسه یک پنجره روشنی را برای ما باز می کند و شناخت بهتری از ایران را به ما هدیه می دهد. همچنین پیام روشنی دارد که ما ملت های انقلابی و عدالتخواه نیازمند آن هستیم که با هم ارتباط داشته باشیم.

 

همچنین در این مراسم مارلون کانتیژو، مدیر مرکز اسلامی اهل البیت بوگوتا با تاکید بر اینکه ایران و کلمبیا باید از ظرفیت‌های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند، افزود: تمام موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مدیون رهنمودهای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است.

 

 

در ادامه ویکتور دِکوره آ، استاد دانشگاه بوگوتا و خاورمیانه شناس کلمبیایی با بیان پیشینه تاریخی و فرهنگی ایران و نقش کلیدی این کشور در اجرای صلح و ثبات در خاورمیانه گفت: ایران با رهبری آیت الله خامنه‌ای توانسته است صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه را تضمین کند. منطقه ای که امپریالسیم و ایادی دست نشانده آنان نمی خواهند مردم این منطقه روی ثبات و آرامش را ببینند.

 

 

گابریل کاسرس نماینده مجلس و مدیر اتاق بازرگانی ایران و کلمبیا نیز در مراسم رونمایی از کتاب «سلول شماره ۱۴» اظهار داشت: پیشرفت ایران در تمام عرصه های تکنولوژی ما را به این نقطه سوق می دهد که باید شروعی جدید در ارتباط اقتصادی ایران و کلمبیا به وجود آوریم.

 

 

همچنین احمدرضا خیرمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم درباره راهکارهایی برای بهبود روابط اقتصادی دو کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و توضیحاتی اجمالی از فرهنگ غنی ایرانی ارایه کرد.

 

 

«کتاب سلول شماره ۱۴» همچنین در غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب بوگوتا عرضه شد و مورد استقبال زیاد مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

 

نمایشگاه کتاب بوگوتا قدیمی ترین و مهمترین رویداد فرهنگی این کشور و دومین نمایشگاه بزرگ کتاب منطقه آمریکای لاتین است که از ۳۵ سال قبل به صورت مستمر در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=31261
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها