• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

اخبار ویژه

استاندار فارس: فناوری‌های نوین و قضات به روز لازمه توسعه عدالت در عصر کنونی است مکاتبه سازمان محیط زیست با وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای حیات وحش نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند  ظریف: باید مردم را به کنشگری برگردانیم/ گفت‌وگو مبنای وفاق رئیس‌جمهور سه‌شنبه به روسیه می‌رود امیدواریم قوه قضاییه در مورد روزنامه هم‌میهن با سعه صدر برخورد کند استاندار فارس: وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌هاست ظریف: شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها است وزیر کشور: هیچ طرح شهری نباید بلاتکلیف بماند احتمال تجدیدنظر ایران در سیاست‌های مهاجرتی و میزبانی از اتباع ظریف: نقطه اتکای ما بعد از خدا، مردم هستند حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود فلسطین موضوع اول تمام جهان است

9
عباس محمدحسنی

سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمنان است

  • کد خبر : 4943
  • 19 مهر 1400 - 13:50
سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمنان است
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز عملیات مشترک جواد الائمه(ع) این منطقه پدافندی در جمع کارکنان  گفت: اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پدافند را اولویت اول می‌خوانند بیانگر اهمیت کار شماست.

محمدحسنی با اشاره به آیه «خذو حذرکم» بیان کرد: یک معنای «حذر» هوشیاری است یعنی خداوند می‌فرماید: هوشیاری کامل خود در مقابله با دشمن را حفظ کنید زیرا تا زمانی که دشمن ما را هوشیار ببیند فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد و این هوشیاری و مراقبت شبانه‌روزی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است و وحدت کامل و عملی میان ارتش و سپاه در این بخش از خواسته‌های رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بوده که بحمد الله محقق شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این بازدید با کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز دیدار و از همراهی خانواده‌ها در انجام هرچه بهتر ماموریت‌های نظامی قدردانی کرد.

محمدحسنی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این منطقه پدافندی تصریح کرد: برنامه‌های اجرا شده نمایانگر تلاش‌های چشمگیر، روحیه مخلصانه و جهادی کارکنان است که تداوم آن مورد انتظار است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4943
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها