• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

سراج: برخی سران کشورهای اسلامی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت می‌کنند

  • کد خبر : 26197
  • 09 اردیبهشت 1401 - 19:22
سراج: برخی سران کشورهای اسلامی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوزه احزاب ایرنا، قاضی ناصر سراج روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: با وجود برگزار نشدن راهپیمایی در دو سال اخیر، راهپیمایی امسال بسیار خوب و باشکوه برگزار شد و شاهد حضور پرشور مردم در دفاع از مقاومت هستیم. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، قاضی ناصر سراج روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: با وجود برگزار نشدن راهپیمایی در دو سال اخیر، راهپیمایی امسال بسیار خوب و باشکوه برگزار شد و شاهد حضور پرشور مردم در دفاع از مقاومت هستیم.

وی ادامه با انتقاد از همکاری کم کشورهای مسلمان در دفاع از فلسطین، اظهار داشت: اگر کشورهای مسلمان همراهی و همکاری می‌داشتند و از فلسطین دفاع می‌کردند، امروز وضع این ملت مظلوم این نبود که شاهد آن هستیم.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه با ابراز تأسف از عادی‌سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل آن را خیانت در حق مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین دانست و گفت: وقتی سران کشورهای اسلامی اینگونه خیانت می‌کنند، حتی اگر همه مردم سرزمین شان با فلسطینیان باشند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. این مردم مانند مسافران یک اتوبوسی هستند که راننده آنان مشکل دارد و واقعا کاری از دست‌شان برنمی‌آید.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26197
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها