• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

34

سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد

  • کد خبر : 7817
  • 03 آبان 1400 - 12:01
سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور وی در میان مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود. وی افزود: دولت قبل به دور از فضای جامعه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور وی در میان مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: دولت قبل به دور از فضای جامعه مسائل را دنبال می‌کرد که این مسأله موجبات دلخوری و ناراحتی مردم را فراهم کرده بود و حضور مقامات اجرایی در این دولت در میان مردم موجی از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بجنورد مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به همین حضور یا عدم حضور مسئولان در بطن جامعه است که صرف خود حضور و شنیدن مشکلات مردم و آشنایی بدون واسطه با این مسائل بخشی از مشکل را حل می‌کند.

پاکمهر خاطرنشان کرد: حضور مقامات ارشد اجرایی در میان مردم باعث می‌شود تا بدون هیچ واسطه‌ای در جریان مشکلات قرار بگیرند و بتوانند با داشتن تصویر دقیقی از جامعه تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که به دست من رسیده اقدامات خوبی در همین مدت کوتاه از سوی دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد و همچنین رفع مشکلات مردم آغاز شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مردم نتیجه این پیگیری‌ها را حس کنند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7817
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.