• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

شفاف‌سازی موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود

  • کد خبر : 8666
  • 05 آبان 1400 - 14:26
شفاف‌سازی موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک ادارات کل تامین اجتماعی استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: پیچیدگی مسائل در تامین اجتماعی و وجود تغییر و تحولات در پدیده‌های مرتبط از ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی است و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک ادارات کل تامین اجتماعی استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: پیچیدگی مسائل در تامین اجتماعی و وجود تغییر و تحولات در پدیده‌های مرتبط از ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان باید متناسب با این شرایط مدیریت شود.

وی افزود: سرعت تغییرات نیز از مسائل مهم در سازمان تامین اجتماعی است و تحولات اجتماعی در مواقعی تاثیرات گسترده‌ای بر این سازمان داشته و باید برای این تحولات آمادگی کافی داشته باشیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی رویکرد مدیریت راهبردی سیستمی را بهترین راهکار برای مدیریت این سازمان دانست و گفت: مدیریت راهبردی سیستمی با حضور جدی در حوزه اجرایی و ارتباط مستقیم با کارکنان و مخاطبان هیچ‌گونه منافاتی نداشته و در حوزه اجرایی نقاط کلیدی برای ایجاد تحول را شناسائی می‌کنیم.

موسوی افزود: بر همین اساس برنامه ما حضور مداوم در واحدهای اجرایی است تا برنامه‌های تحول راهبردی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت واحدهای اجرایی و آشنایی با دغدغه‌های مخاطبان طراحی شود.

وی افزایش سهم حوزه سرمایه‌گذاری در تامین منابع سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور هم باید استفاده شود و با تلاش بیشتر بتوانیم منابع بیشتری را برای خدمت به مردم در این حوزه فراهم کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در تامین اجتماعی با مسائل مختلفی مواجه هستیم و اولویت ما این است که با برون گرایی و استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و استفاده از فرصت های بیرونی بهترین راهکار را برای پیشبرد برنامه‌های تحولی اتخاذ کنیم.

موسوی شفافیت را از دیگر مسائل مهم در تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: شفاف سازی در تمامی حوزه‌ها موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود. باید اطلاعات مورد نیاز بین تامین اجتماعی و سایر سازمان‌ها باید به سرعت مبادله شده و عموم مردم به اطلاعات مورد نیاز برای دریافت خدمات از تامین اجتماعی دسترسی مناسب داشته باشند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین خدمت شایسته به مردم را مهمترین وظیفه تمامی مدیران و کارکنان این سازمان دانست و گفت: در تمامی واحدهای اجرایی انتظار داریم که خدمات مطلوب به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه شود.

در این جلسه جمعی از مدیران کل و معاونین سازمان تامین اجتماعی نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند. 

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی امروز (چهارشنبه ۵ آبان) از واحدهای مختلف شعبه یک تهران بازدید کرد و به ارزیابی نحوه خدمت رسانی این واحدها پرداخت.

میرهاشم موسوی در این بازدید همچنین با تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان نیز به گفت وگو پرداخت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8666
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها