• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5
دبیر شورای عالی امنیت ملی

شمخانی: ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می‌شود نه ایران

  • کد خبر : 7204
  • 01 آبان 1400 - 14:06
شمخانی: ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می‌شود نه ایران
دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توییترش در واکنش به اظهارات برخی رهبران منطقه تاکید کرد: ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می‌شود نه ایران که گلستانی از اقوام است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توییترش نوشت: بزرگ‌نمایی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی توسط حاکمی که داعیه رهبری جهان اسلام را دارد، نشانه قدرت است یا مسلمانی؟! ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می‌شود نه ایران که گلستانی از اقوام است.

به گزارش طلوع سیاست، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تحرکات نظامی ایران در مرز نخجوان و روابط اسرائیل-آذربایجان و احتمال بالاگرفتن تنش گفته بود: شخصا چنین توقعی ندارم. ایران به دلیل روابط آذربایجان و اسرائیل، به تقابل با آذربایجان نمی‌پردازد. شمار شهروندان ترک‌ در ایران معلوم است و دولت این کشور هم این را در نظر دارد. این کار ساده‌ای نیست.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اقدامی که صورت گرفته اشتباه بود اما به نظر می‌رسد که دولت جدید ایران تنش را ادامه نخواهد داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7204
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها