• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

صباغیان بافقی: آقای رئیسی فکری برای گرانی‌ها کنید

  • کد خبر : 13327
  • 16 آبان 1400 - 12:03
صباغیان بافقی: آقای رئیسی فکری برای گرانی‌ها کنید

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که برای گرانی‌ ها فکری کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد، چرا که مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند. به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که برای گرانی‌ ها فکری کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد، چرا که مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا به عنوان نماینده مردم از جناب آقای رییسی که علی رغم شرایط سخت اقتصادی و برخلاف رویه‌های دولت‌های قبل علت و علل همه مشکلات را دولت‌های قبل نمی‌دانند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بعضی از دولت‌ها چهار سال اول فعالیتشان به دولت‌های قبلی حمله می‌کردند، این رویه آقای رییسی پسندیده است، اخلاقی است، ان شاءالله ادامه یابد و فشارهای سنگین، آقای رییسی را از این  مسیر خارج نکند ضمن اینکه همه چیز را هم مردم می‌دانند.

نماینده مردم مهریز و بافق تصریح کرد: جناب آقای رییسی برای گرانی‌ ها فکری کنید، جلوی گرانی‌ها را بگیرید، مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند. دیگر گوشت، میوه، ماشین و صاحب خانه شدن تقاضاهای دست چندم است، امروز خرید یک قالب پنیر و یک شانه تخم مرغ برای مردم سخت شده است، گوشت قرمز نمی‌خواهند، گوشت مرغ هم نمی‌توانند بخرند.

صباغیان بافقی خطاب به رییس جمهور، تاکید کرد: کی، چه زمانی این مشکل را حل می‌ کنید؟ به مشکل مردم برسید، مردم تحت فشار هستند. عده‌ای امروز سرشان را برای غذا داخل بشکه‌های آشغال می‌کنند، عده‌ای هم ۷۰۰ میلیون خرج گل عروسیشان می‌شود. اینها فاصله طبقاتی است، آقای رییسی اقدام کنید.

وی عنوان کرد: مسیر قطار اقتصاد و گرانی کی تغییر خواهد کرد؟ آقای رییسی پیشنهاد می‌دهم اگر نمی‌توانید قیمت ‌ها را کاهش دهید، اگر نمی ‌توانید حقوق بازنشستگان را اضافه کنید، اگر نمی ‌توانید حقوق معلمان را افزایش دهید، اگر نمی‌ توانید حقوق کارکنان مظلوم بعضی از وزراتخانه‌ها را اضافه کنید، حداقل برای شعار عدالتی که دادید، حقوق‌های نجومی را کاهش دهید، اینکه سخت نیست. بیش از چند هزار نفر هم نمی‌شوند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز بعضی طبق قانون ۱۷ برابر و به عبارتی ۲۱ برابر حداقل حقوق را می گیرند، یعنی بیش از ۴۰ و ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند که باید حداقل باشد ولی آن را ۱۰ برابر کنید، آقای رییسی این کار را که می‌توانید انجام دهید. حداقل انتظار مردم این است و در پی آن تسکین پیدا می‌کنند. فاصله وحشتناکی بین جامعه و قشر ضعیف که اکثریت را تشکیل می‌دهند و حداقل ایجاد می‌شود.  

صباغیان بافقی گفت: آقای رییسی بیاید، آقای روحانی بیاید، هر کسی که بیاید تا زمانی که ربا در جامعه است، حکم اسلام اجرا نمی‌شود نمی‌تواند فاصله طبقاتی را از بین ببرد. امروز ربا و سود بانکی در حال نابود کردن جامعه ما است، واحدهای تولیدی را ورشکسته می‌کند. مردم را بیچاره می‌کند و زندان می‌کند، این را باید شما حل کنید.

وی در مورد سرقت ها یادآور شد: جناب آقای رییسی، آقایان نمایندگان، مراجع نظام، علمای اسلام، امروز در جامعه احکام اسلام اجرا نمی‌شود، فردی در طول ۳ ماه ۱۲ بار به جرم سرقت دستگیر شده است باز آزاد می‌چرخد، این حکم اسلام است؟ این سودهای بانکی حکم اسلام است؟ نام ما هم ام‌القری اسلام است. این‌ها حرف است و شعار. اگر می‌خواهید اصلاح شود باید عملی کنید.

نماینده مردم بافق و مهریز در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خطاب به وزیر کشور، تاکید کرد: من از شهرستان معدنی و حوزه انتخابیه معدنی هستم، بیش از ۵۰ سال است معادن حوزه انتخابیه ‌ام در حال از بین رفتن بوده و فقط یک گودال برای ما مانده است. دو خط آهن که یکی سنگ آهن و یکی کامیون می‌برد، ما دو خط داریم که یکی آهن می‌برد و از یکی هم چند سالی است که از آن آب می‌آید، اما هر روز این خط آب مورد تعرض قرار می‌گیرد. اگر امنیت است برای هر دو خط باشد و اگر ناامنی است برای هر دو خط باشد.

صباغیان بافقی در پایان خواست که جلوی این وضعیت گرفته شود و مردم همانطور که سنگ آهن به نام ملی و برای کشور می‌دهند آب هم باید برای آنها بیاید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13327
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها