• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

طرح کاداستر استان تهران تا سال آینده به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 16566
  • 23 آبان 1400 - 11:57
طرح کاداستر استان تهران تا سال آینده به اتمام می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت که با توجه به زمان‌بندی ایجاد شده جهت اتمام طرح کاداستر(نقشه‌برداری ثبتی) و با تخصیص اعتبار و بودجه لازم در این خصوص، طرح کاداستر استان تهران باید تا سال آینده به اتمام برسد. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت که با توجه به زمان‌بندی ایجاد شده جهت اتمام طرح کاداستر(نقشه‌برداری ثبتی) و با تخصیص اعتبار و بودجه لازم در این خصوص، طرح کاداستر استان تهران باید تا سال آینده به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با معاونین این سازمان و روسای واحدهای ثبتی تهران بر دستیابی به اهداف و برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبتنی بر سند تحول قضایی و با توجه به رویکرد قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی تاکید کرد و افزود که این تحول باید در همه ارکان سازمان ثبت احساس شود.

وی با اشاره این‌ نکته که پرونده‌های اجرای اسناد رسمی با اقدامات جهادی و تشکیل کارگروه‌های مربوطه از هفتصدهزار پرونده در آبان ۹۸ به ۵۳۳ هزار فقره پرونده رسیده است، به «توفیقات» حاصله در رابطه با پرونده‌های وصولی و تجدید اشاره کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لزوم انجام مطالعات تطبیقی پیرامون طرح کاداستر را مورد تاکید قرار داد.

بابایی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در زمینه کاداستر، گریزی هم بر تعامل بین سازمانی و بهره‌گیری از تجارب مدیران پیشکسوت و باتجربه و هماهنگی با اداراتی همانند دادگستری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سایر نهادها زد و در عین حال ابراز امیدواری کرد که کاداستر اراضی ملی با تسریع بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی کارگروه مشورتی و نشست و تعامل با روسا و معاونین در  جهت ارائه مسائل و مشکلات پیش‌رو و بیان ایده‌ها و پیشنهادات را از جمله برنامه‌های خود به منظور پیشبرد بهتر امور عنوان کرد.

بابایی تاکید کرد: با توجه به زمانبندی ایجاد شده جهت اتمام طرح کاداستر و با تخصیص اعتبار و بودجه لازم در این خصوص، طرح کاداستر استان تهران باید تا سال آینده به اتمام برسد.

 وی خاطرنشان کرد که زمینه تامین نیرو متناسب با نیاز هر واحد ثبتی فراهم شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به روسای واحدهای ثبتی کل کشور تصریح کرد که تا پایان بهمن ماه برنامه‌های سال ۱۴۰۱ را مشخص و میزان پیشرفت برنامه‌های سال جاری را اعلام‌ نمایند.

بابایی خطاب به مدیران ستادی و استانی یادآور شد: هر ماه در تمامی استان‌ها و واحدهای ثبتی باید شاخص‌های مهم عملکردی از جمله در بحث کاداستر، تثبیت اراضی و اجرای اسنادرسمی رصد و رتبه‌بندی شوند و هر ماه کارنامه‌ای از عملکرد واحدهای ثبتی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر امر نظارت، بیان کرد: بازرسی دوره‌ای از دفاتر اسنادرسمی، ازدواج و طلاق و واحدهای ثبتی به طور مستمر انجام شود.

 گفتنی است در این نشست عملکرد واحدهای ثبتی استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و روسای  هر واحد پس از ارائه آمار عملکرد، مشکلات و مسائل خود را مطرح و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیه‌های لازم را مبذول داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16566
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها