• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

6
سردار " محمد شرفی "

فعالیت ۶۰ هزار ” پلیس یار” / لزوم حمایت های قانونی از ” پلیس یاران”

  • کد خبر : 4627
  • 18 مهر 1400 - 13:43
فعالیت ۶۰ هزار ” پلیس یار” / لزوم حمایت های قانونی از ” پلیس یاران”
سردار " محمد شرفی " تقارن هفته نیروی انتظامی را با ایام ربیع الاول به فال نیک گرفته و فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد همرزمانم از مرز تا مرکز و خانواده هایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست از پایگاه خبری پلیس، سردار ” محمد شرفی ” در دهمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی مرکز انتظامی پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: بر روح بلند وملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید ” حاج قاسم سلیمانی” و همرزمانش را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا ” مدظله العالی” آروزی طول عمر با صحت، سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

وی با تبریک حلول ماه ربیع الاول افزود: تقارن هفته نیروی انتظامی را با ایام ربیع الاول به فال نیک گرفته و فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد همرزمانم از مرز تا مرکز و خانواده هایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تغییرات جوامع و حرکت از فرایند سنتی به صنعتی و فرا صنعتی خاطر نشان کرد: ما باید متناسب با این تغییرات، حرکت کنیم و به نوعی ” به روز رسانی” داشته باشیم.

سردار شرفی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال ۱۴۰۰ مبنی بر ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” بیان کرد: به واسطه سرعت تغییرات و پیشرفت ارتباطات نوین در کنار نگرش ها دیگر الگوی قدیمی و سنتی پاسخگوی شیوه خدمات دهی نیست و باید متناسب با این الگوی تغییرات به سمت هوشمندسازی، کوتاه کردن فرایندها به منظور تسهیل و تسریع خدمات برویم.

این مقام ارشد انتظامی هوشمندسازی پلیس را از رویکردهای جدی ناجا برشمرد و ا فزود: امروز یک فردی در داخل منزل یا خودرو می تواند با استفاده از ابزار و تکنولوژی خدمات را به صورت هوشمند از پلیس دریافت کند؛ معتقدیم که نباید از سیر تغییرات جوامع از سنتی به نوین غافل شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره بر لزوم ارائه خدمات هوشمند به مراجعان ادامه داد: یکی از راههای مشارکت جویی و مشارکت پذیری بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی به منظور ارائه خدمات نوین است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به پیشینه راه اندازی موسسات حفاظتی و مراقبتی مراکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا و طی فرایندهای قانونی آن تاکید کرد: امروز بیش از ۶۰ هزار نفر با عنوان “پلیس یار” در جهت توسعه امنیت و پیشگیری از جرم فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی موسسات حفاظتی و مراقبتی گامی در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی نیز بوده است، یادآور شد: فعالان این حوزه ظرفیت های عظیمی به منظور تحقق امنیت پایدار دارند و شایسته است که از این عزیزان حمایت های قانونی به ویژه در بحث ” ضابط قضائی” شود.

گفتنی است، پیش از سخنان سردار ” شرفی”؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار ” مهدی معصوم بیگی” گزارشی از اهم دستاوردهای موسسات حفاظتی و مراقبتی مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا ارائه کرد.

تجلیل از فعالان این حوزه بخشی از برنامه های این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4627
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها