• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

قیمت خانه در انگلیس رکورد زد!

  • کد خبر : 13579
  • 17 آبان 1400 - 10:40
قیمت خانه در انگلیس رکورد زد!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست متوسط قیمت خانه در انگلیس به بالای ۲۵۰ هزار پوند رسیده است. به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، برخلاف انتظارات قبلی قیمت مسکن در دومین اقتصاد بزرگ اروپا روندی صعودی داشته است تا جایی در ماه اکتبر متوسط قیمت مسکن در این کشور با ۱.۹ درصد افزایش (معادل […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

متوسط قیمت خانه در انگلیس به بالای ۲۵۰ هزار پوند رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، برخلاف انتظارات قبلی قیمت مسکن در دومین اقتصاد بزرگ اروپا روندی صعودی داشته است تا جایی در ماه اکتبر متوسط قیمت مسکن در این کشور با ۱.۹ درصد افزایش (معادل ۴۴۰۰ پوند) نسبت به ماه قبل به ۲۵۰ هزار و ۳۱۱ پوند رسید که بالاترین رشد ثبت شده در طول تاریخ معاصر این کشور محسوب می شود. قیمت مسکن در انگلیس از ابتدای امسال تاکنون ۹.۸ درصد بیشتر شده است.

علاوه بر مسکن، قیمت ها در سایر بخش ها نیز بیشتر شده اند تا جایی که نرخ تورم سالانه این کشور تا پایان ماه سپتامبر با ۰.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه منتهی به ماه قبل به ۳.۶ درصد رسیده است که این نرخ تورم، بالاترین نرخ تورم انگلیس در طول ۹ سال اخیر محسوب می‌شود.

راسل گالی- مدیر موسسه هالیفاکس در همین رابطه گفت: کمبود عرضه مسکن کماکان بزرگ ترین عامل موثر بر روند قیمتی این بخش در اینده خواهد بود و به نظر می رسد تا سال آینده شاهد افزایش بیشتر قیمت ها خواهیم بود.  

در نتیجه شیوع کرونا و اخلال جدی در روند تجارت و بازرگانی، برخی از سرمایه گذاران انگلیسی ترجیح داده اند دارایی های خود را روانه مقاصد امن تری نظیر طلا و مسکن کنند. لندن کماکان گران ترین منطقه از نظر قیمت خانه در انگلیس محسوب می شود در حالی که مناطق شمالی کشور به نسبت ارزان تر هستند.

جرمی لیف- یک معامله گر مسکن در شمال لندن گفت: تقاضا برای تمامی خانه ها بیشتر شده اما مسکن های نوساز بیش از سایر خانه ها مورد علاقه خریداران بوده است. با وجود این تقاضای نیرومند شاهد بوده ایم  که عرضه در مقایسه با ماه های قبل کمتر شده است. آینده بازار مسکن خیلی به این بستگی خواهد داشت که پیامدهای کرونا روی بخش های مختلف تا چه زمانی ادامه داشته باشد بنابراین با شواهد فعلی نمی توان برآورد دقیقی از ماه های آینده داشت.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13579
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها