• امروز : شنبه - ۲۰ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 8 February - 2025

اخبار ویژه

رازگشایی از ۱۱ هزار سال تاریخچه زیستی گوسفندها صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد. واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در کرمان/ ۶ جانباخته و ۲۷ مصدوم عبدالعلی‌زاده: تکمیل آزاد راه ساحلی مَکُران در اولویت دولت چهاردهم است افزایش ۳۹ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در سال جاری تعدد سامانه ها چتر حمایتی اتحادیه های صنفی از اعضای خود را کاهش داده است افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی محمود آباد کوار به همت خیر عرصه سلامت افتتاح هم زمان راه آسفالته روستایی صالحکوه به سیکاش و دیسام به چالشم تولید فیلم کوتاه پایان انتظار با موضوع ۱۱ هزار شهید بسیج اصناف، بازاریان ملّی گلد، امکان مقایسه و آگاه‌سازی را برای کاربران فراهم کرده است برگزاری جلسه هماهنگی جشن بزرگ اصناف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس فردا به حرم امام (ره) می‌روند قدردانی از حمایت بی‌دریغ و مستمر بانوی خیر پیشکسوت عرصه سلامت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد : یک منطقه آزاد جدید در موقوفات آستان قدس راه‌اندازی می‌شود مجمع روحانیون مبارز: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن روح تازه ای به انقلاب بدمند

6
معاون پارلمانی رییس جمهوری

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3949
  • 14 مهر 1400 - 14:57
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری از قدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش طلوع سیاست، سید محمد حسینی در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند، این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3949
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها