• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

4
معاون پارلمانی رییس جمهوری

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3949
  • 14 مهر 1400 - 14:57
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری از قدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش طلوع سیاست، سید محمد حسینی در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند، این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3949
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها