• امروز : سه شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Tuesday - 27 September - 2022

اخبار ویژه

هوشمندسازی نظام مالیاتی از تورم مزمن و فرار مالیاتی جلوگیری می‌کند واکنش وزارت ورزش به دروغ‌پردازی‌های رسانه سعودی علیه تیم ملی آمادگی بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه‌های فنی در اوگاندا آنچه در اغتشاشات قزوین گذشت! دستگاه قضا با سران اغتشاشات«قاطع، سریع و عبرت آموز» برخورد کند خط متروی هشتگرد روز سوم مهر مسافرگیری ندارد مردم تبریز به معارضان جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهند امنیت خدشه دار شود تجلی عزم جهادی با جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به سمنان جزئیاتی از پیام‌های آمریکا برای آیت الله رئیسی در نیویورک تمام دیدارهای دیپلماتیک رئیسی در نیویورک خواصی که در آشوب‌ها علیه نظام موضع‌گیری کردند، مردود هستند/ نقشه دشمن را افشا کنید ابلاغ تفسیر ماده‌ ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت «امین تارخ» بیانیه۳۳ تشکل فرزندان شاهد کشور درباره اغتشاشات اخیر مخبر: سامانه و شبکه متناسب‌سازی مشاغل در کشور راه‌اندازی می‌شود

3
معاون پارلمانی رییس جمهوری

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3949
  • 14 مهر 1400 - 14:57
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری از قدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

“item-text”>

به گزارش طلوع سیاست، سید محمد حسینی در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند، این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

بازدیدها: ۰

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3949
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

google-site-verification=q_cu6BbJE6iM8wcnX2-fikQV20c7-RwePv3mDNnjrVw