پایگاه خبری طلوع سیاست

  • امروز : جمعه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Friday - 7 October - 2022

اخبار ویژه

وضعیت تولید منفی ۵. ۸ بوده که در شهریور ماه سالجاری به مثبت ۶. ۷ رسید افزایش نرخ تورم در شهریورماه قالیباف: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به پیشرفت کشور منجر می‌شود اسناد اطلاعاتی ساواک درباره خروج امام از عراق به فرانسه چه می‌گویند؟ گورباچف و هواپیمای تک‌نفره آلمان غربی حکمرانی مبتنی بر علم نیاز امروز کیش زیبا جاده هراز ۱۰ روز به صورت مقطعی مسدود می‌شود بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم ویدیو| خلاصه بازی پاری سن ژرمن – نیس/ پیروزی شاگردان گالتیه با گلزنی امباپه و مسی ویدیو| خلاصه بازی مایورکا – بارسلونا/ صعود موقت شاگردان ژاوی به صدر با تک گل لوا سوپرگل مسی برای ادامه صدرنشینی پی‌اس‌جی لواندوفسکی باز هم سوپرمن شد/ بارسا صدر را از رئال گرفت برد عجیب قرمزها در دیداری که آخرین دقیقه‌اش ۳ گل داشت شمشیر ما اگر نمی‌برد باید بشکند/ آینده قابل پیش‌بینی نیست قدردانی سران قوا از ملت با بصیرت ایران/ضرورت نقش‌آفرینی هوشمندانه دستگاهها برای آرامش‌بخشی به کشور

2
معاون پارلمانی رییس جمهوری:

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3998
  • 14 مهر 1400 - 16:38
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری ار تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی طلوع سیاست در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

بازدیدها: ۰

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3998
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

google-site-verification=q_cu6BbJE6iM8wcnX2-fikQV20c7-RwePv3mDNnjrVw