• امروز : شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Saturday - 25 June - 2022

اخبار ویژه

بیانیه مهم انجمن اسلامی جامعه پزشکی: فرصت اصلاح ابدی نیست! بلند شدن نغمه رونق تولید در مازندران تخت‌روانچی: در کنار مردم افغانستان ایستاده‌ایم ایران خواستار آزادسازی دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی آمریکا شد تقدیر رییس صندوق بازنشستگی نفت از دریانوردان شرکت ملی نفتکش سخنرانی آیت‌الله رئیسی در اجلاس سران بریکس پلاس تراز تجاری منفی چندین ماهه با دیپلماسی پویا مثبت شده است عبودتیان: دولت در نقطه‌ای قرار داشت که مجبور به حذف ارز ترجیحی بود وظیفه داریم با تبیین دستاوردهای دولت مردمی، روحیه امید را در جامعه زنده نگه داریم کارآیی دین در اداره جامعه باید اثبات شود همگان باید حرمت خون شهدا را حفظ کنند رییس جمهور: کادر پزشکی در دوران کرونا مجاهدانه از جان مردم دفاع کرد خیاطیان: توجه به حوزه علوم پایه در برنامه هفتم توسعه است اظهارات طحان نظیف درباره نظر شورای نگهبان پیرامون اصلاح قانون انتخابات رییس جمهور از مجتمع پتروشیمی بجنورد بازدید کرد

2
معاون پارلمانی رییس جمهوری:

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3998
  • 14 مهر 1400 - 16:38
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری ار تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

“item-body”>

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی طلوع سیاست در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

بازدیدها: ۰

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3998
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

google-site-verification=q_cu6BbJE6iM8wcnX2-fikQV20c7-RwePv3mDNnjrVw