• امروز : سه شنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 17 June - 2025

اخبار ویژه

رصد مستمر بازار شهرستان شیراز خبر از تامین و‌ توزیع مطلوب کالاهای اساسی می دهد/ گزارشی از احتکار و خرید هیجانی در فارس نداشته ایم دشمن نمی‌تواند ما و ملت را با زدن، کشتن و ترور کردن از صحنه خارج کنند | پزشکیان: امروز بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز داریم المیادین : حمله موشکی ایران به اسرائیل سه کشته و ۱۲۰ زخمی برجای گذاشت پدافند تبریز خوش می نوازد/ویدیو تصویری از قبل و بعد از انفجار در میدان تجریش تهران عملیات ایران بازدارندگی لازم را ایجاد کرد توضیحات سخنگوی شورای اضطرار خراسان رضوی درباره وقوع دو انفجار در مشهد کدام کشور ایران را از حمله اسرائیل مطلع کرده بود؟ واکنش سروش صحت به وقایع اخیر نقاط ضعف صهیونیست‌ها/ویدیو شهادت ۲ مقام ارشد ستاد کل در حملات اسرائیل اطلاعیه رسمی نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد استان تهران به صورت مجازی شهادت قهرمان سابق وزنه‌برداری در پی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی حمله به ایران را آغاز کردیم، زیرا تهران تهدیدی برای ماست وقوع ۲ انفجار در مشهد/ باند فرودگاه هاشمی‌نژاد مورد حمله قرار گرفت/ دود در اطراف حرم رضوی

6
معاون پارلمانی رییس جمهوری:

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3998
  • 14 مهر 1400 - 16:38
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری ار تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی طلوع سیاست در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3998
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها