• امروز : یکشنبه - ۱۶ بهمن - ۱۴۰۱
  • برابر با : Sunday - 5 February - 2023

اخبار ویژه

دستور رئیسی در تماس با استاندار آذربایجان غربی | روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده در زلزله در سریع‌ترین زمان آغاز شود ۵ طرح در شورای عالی استان‌ها تصویب شد شایعه ۱۰ ساله در خصوص ستاره فوتبال ایران/ فرصت کوتاه برای جلوگیری از فاجعه! اهمیت سازمان شانگهای در ادامه نگاه به شرق براندازی آن‌ها و انقلاب ما مخبر: مردم خوی را تنها نمی‌گذاریم/ توزیع اقلام امدادی باید هوشمند شود رایگان شدن گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در کرمانشاه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان، دفاعیه ارائه کردند توافق النصر با دومین بمب نقل و انتقالات/ ۱۰۰ میلیون یورو برای بازیکن ۳۷ ساله! اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک در دولت تصویب شد تندروها زمینه‌ساز وضع کنونی ابلاغ قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر برای اجرا استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای تسهیل فعالیت اقتصادی تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه امسال چهار برابر شد دلار دستوری کام دلالان را شیرین می کند

2
معاون پارلمانی رییس جمهوری:

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

  • کد خبر : 3998
  • 14 مهر 1400 - 16:38
لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری ار تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی طلوع سیاست در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) و کاهش خطرهای عملیاتی برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب‌های سازه‌ای آنها و به منظور تعیین ضوابط طراحی و ساخت، تجهیزات مورد نیاز و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهایی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری ادامه داد: آیین‌نامه مذکور ابتدا با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین المللی دریانوردی تصویب شده و از ۱۹۹۷ اجرایی شد و اجرای این آیین‌نامه برای شناورهای ساخته شده بعد از تاریخ اول جولای ۲۰۰۲، سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را افزایش داده و ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آنها را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

حسینی تاکید کرد: هدف اصلی این آیین‌نامه، تامین ایمنی در سطحی برابر با کشتی‌های معمولی است که به موجب کنوانسیون بین المللی نجات جان اشخاص در دریا ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین المللی خط شاهین ۱۹۶۶ (۱۳۴۵) از طریق اعمال استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی با کنترل‌های عملیاتی دقیق مقرر شده است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3998
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

google-site-verification=q_cu6BbJE6iM8wcnX2-fikQV20c7-RwePv3mDNnjrVw