• امروز : سه شنبه - ۱۹ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 9 June - 2026

اخبار ویژه

یک نظامی عالی‌رتبه ارتش روسیه در مسکو ترور شد/ ویدئو تاکید مدیر مخابرات آذربایجان غربی بر تسریع در واگذاری سرویس‌های پرسرعت فیبر نوری به مشتریان متن پیشنهادی ایران برای توافق با آمریکا بدتر از خسارت محض است/ واگذاری انحصار مدیریت و حاکمیت تنگه هرمز جزو موارد پیشنهادی در توافق تهران و واشنگتن شرارت‌های دشمن تکرار شود، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد بکارگیری موشک‌های خیبرشکن در عملیات سپاه علیه اسرائیل ۳۵۸ کشته و ۵۱۳ مصدوم در حوادث خودروهای شوتی/۶۲درصد تلفات این خودروها مربوط به قاچاق سوخت سد تنگ‌سرخ شیراز هیچ‌گونه مجوز محیط زیستی دریافت نکرده است/ حرکت به سمت پایش الکترونیکی مناطق حفاظت‌شده افزایش مبلغ کالابرگ در چه صورتی خطر ندارد؟ انگلیس ۱ – نیوزیلند ۰/ رقیب ایران با حداقل گل به انگلیس باخت رئیس قوه قضاییه ارتحال آیت‌الله‌ فیاض را تسلیت گفت بررسی حقوقی اسناد رسمی و عادی و تبیین آثار قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول/ تفکیک میان اسناد رسمی و عادی و درک صحیح از آثار حقوقی هر یک، نقش بنیادینی در پیشگیری از اختلافات دارد پاسخ عارف به شبهات درباره تشکیل ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی ۵۴ سایت ارتباطی در مسیر تردد زائران اربعین فعال می‌شود «تبعات حقوقی بیمه نکردن کارگران چیست؟؛ بررسی الزامات قانونی کارفرمایان» اقدامات مثبت شرکت عمران در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش

17

مادرانی که کودک زیر ۶ سال و یا دبستانی دارند می‌توانند دورکار باشند

  • کد خبر : 6776
  • 29 مهر 1400 - 18:04
مادرانی که کودک زیر ۶ سال و یا دبستانی دارند می‌توانند دورکار باشند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز پنجشنبه در گفتگویی اعلام کرد: مادرانی که کودک زیر ۶ سال دارند و یا کودک‌شان در مقطع دبستان مشغول به تحصیل است می‌توانند به دورکاری خودشان ادامه دهند. این در حالی است که روز سه شنبه گذشته رییس سازمان اداری و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز پنجشنبه در گفتگویی اعلام کرد: مادرانی که کودک زیر ۶ سال دارند و یا کودک‌شان در مقطع دبستان مشغول به تحصیل است می‌توانند به دورکاری خودشان ادامه دهند.

این در حالی است که روز سه شنبه گذشته رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد که از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا از سازمان اداری و استخدامی، براساس بخشنامه ابلاغی ساعت کار روزانه کارمندان همچنان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است.

این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی و ادارات را ملزم به پیگیری جدی واکسیناسیون کارمندان و خانواده ایشان کرده است و تاکید شده از روز شنبه (اول آبان ماه) از حضور کارمندانی که حداقل یک دز واکسن دریافت نکرده‌اند جلوگیری شود.

براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط کارمندان الزامی است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6776
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها