• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

ماموریت پدافند غیرعامل برای امنیت کشور راهبردی است

  • کد خبر : 9185
  • 06 آبان 1400 - 17:01
ماموریت پدافند غیرعامل برای امنیت کشور راهبردی است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه ماموریت های پدافند غیرعامل در زمینه رصد تهدیدها و پایش آسیب‌پذیری‌ها و رویکردهای پیش‌بینی، پیشگیری و پیش‌کنشگری برای امنیت کشور راهبردی است، گفت: به نظر می رسد سازمان پدافند غیرعامل […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه ماموریت های پدافند غیرعامل در زمینه رصد تهدیدها و پایش آسیب‌پذیری‌ها و رویکردهای پیش‌بینی، پیشگیری و پیش‌کنشگری برای امنیت کشور راهبردی است، گفت: به نظر می رسد سازمان پدافند غیرعامل باید بیش از گذشته مفهوم پدافند غیرعامل را در افکار عمومی و حتی برای خاص تبیین و نهادینه‌سازی کند.

وی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و تاکید بر ضرورت توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل به مساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ظهور و بروز انقلاب اسلامی سبب شده است تا منافع جبهه استکبار در منطقه به خطر بیفتد و به همین خاطر نیز آنها با انقلاب اسلامی ما که ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد مخالف و دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که امداد الهی به کمک پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) آمد و دین اسلام را حفظ کرد انقلاب اسلامی نیز همواره با نصرت الهی همراه شده است، ادامه داد: با وجود سطح بالای دشمنی‌ها، این انقلاب همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان در دستیابی به اهداف خود با شکست مواجه شده‌اند.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است. این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است. بر همین اساس هرساله ایام نیمه آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت های لشکری و کشوری در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برنامه های نکوداشت پدافند غیرعامل با رویکرد تبیینی و ترویجی برگزار می‌شود.

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9185
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها