• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است

2

مخالفت با واردات خودرو نشانگر رانت و فساد در تولید و توزیع خودرو است

  • کد خبر : 25830
  • 28 فروردین 1401 - 17:28
مخالفت با واردات خودرو نشانگر رانت و فساد در تولید و توزیع خودرو است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت که مخالفت با واردات خودرو نشان داد که رانت‌ها و فساد موجود در تولید و توزیع خودرو موضوعی غیرقابل کتمان است. به گزارش ایسنا، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت‌ها و کوچک شدن سفره اقشار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت که مخالفت با واردات خودرو نشان داد که رانت‌ها و فساد موجود در تولید و توزیع خودرو موضوعی غیرقابل کتمان است.

به گزارش ایسنا، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت‌ها و کوچک شدن سفره اقشار کم درآمد جامعه انتقاد کرد و گفت: خودرو به آرزویی دست نیافتنی برای مردم و به پاشنه آشیل دولت بدل شده است. افزایش قیمت خودرو در کنار کاهش کیفیت آن به هیچ وجه قابل توجیه نیست. مخالفت با واردات خودرو نشان داد که رانت‌ها و فساد موجود در تولید و توزیع خودرو موضوعی غیرقابل کتمان است. هر چند که دولت در جریان تصویب بودجه تعهد داده بود که قبل از حذف ارز ترجیحی برنامه جامعی برای خودرو ارائه کند، تا کنون دولت طرح جامعی در این زمینه ارائه نکرده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان همدان ضمن درخواست از دولت برای ورود جدی به افزایش قیمت‌ها گفت: در چارچوب سیاست‌های کلان ابلاغی رهبری، همه دولت‌ها موظف به توسعه پایدار کشاورزی با حفاظت از منابع طبیعی پایه با تاکید بر تولید منابع داخلی و نیل به خودکفایی در محصولات اساسی، ارتقا سطح سلامت محصولات تا استاندارد جهانی، اصلاح ساختار و نظام و بهره برداری، نوسازی نظام کشاورزی بر مبنای دانش نوین، ارتقای بهره‌وری از آب در تولید نهاده‌های کشاروزی، ارتقا سطح زندگی روستائیان، کشاورزان، و عشایر و رفع فقر هستند.

دولت برنامه‌ای برای کاهش نزولات آسمانی ندارد

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ در مجلس درباره کاهش نزولات آسمانی گفت: این موضوع در بیشتر نقاط کشور کشاورزان را نگران کرده است. به نظر می‌رسد دولت برنامه‌ای برای جبران این خسارت ندارد. کشاورزان به حال خود رها شده‌اند. از دولت می‌خواهم که برنامه خود در زمینه مالی و بانکی، بخشش یا تخفیف تسهیلات پرداختی، نحوه تأمین نیازهای غذایی کشور ارائه کند.

طبیعی است که روسیه اقدامات ناتو را مخالف منافع ملی خودش بداند
جمهوری اسلامی قتل و آوارگی مردم اوکراین را نیز تأیید نمی‌کند

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جنگ روسیه و اوکراین گفت: توسعه طلبی ناتو و تلاش برای گسترش به شرق، محیط بین المللی و منطقه‌ای را با چالش مواجه کرده است. این جریان با مقاومت کشورهای منطقه همراه خواهد بود. طبیعی است که دولت روسیه اقدامات غرب و ناتو در حوزه امنیتی خود را مخالف منافع و مصالح ملی خودش بنامد و به آن ورود کند.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان اوکراینی تاکید کرد: روسیه باید برای راهبردهای کلان غرب استراتژی دیگری در پیش گیرد.

توسلی در پایان گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قانون اساسی بر اساس رعایت اصل عزت حکمت و مصلحت است. همانطور که بی‌وجهی و سکوت غرب در قبال جناح ائتلاف در یمن و سوریه را محکوم می‌کند، قتل و آوارگی مردم اوکراین را نیز تأیید نمی‌کند. گسترش روابط منطقه‌ای و همکاری‌های دو یا چند جانبه در تقویت روابط سازنده با کشورهای غیرمتخاصم و مقابله با افزون‌خواهی و تک قطبی شدن جهان از سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25830
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها