• امروز : چهارشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 9 July - 2025

اخبار ویژه

نکاتی در خور درنگ؛ هم‌صدایی تاریخی نخبگان و رمزگشایی از هراس غرب قالیباف موافقتنامه انتقال محکومان میان ایران و ونزوئلا را ابلاغ کرد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات ملی مهارت در ۴٠ رشته زائر مجازی کربلا شوید و جایزه بگیرید! مراسم معنوی رونمایی از مستند روایت ارادت، اثری فاخر درباره تاریخ و هویت هیئات مذهبی شیراز برگزار شد/ مجموعه‌ای برای ماندگاری فرهنگ عزاداری و آیین‌های مذهبی مردمان شیراز پزشکیان در مصاحبه با مجری سرشناس آمریکایی؛ توان نظامی خود را تقویت می‌کنیم تا نتوانند مثل غزه، همه چیز را شخم بزنند + ویدئو برگزاری پرشور مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در استانبول و دارالسلام زمان واریز یارانه جدید دولت مشخص شد حمله به ایران نقض آشکار حقوق بین الملل بود بعد‌ از این ساعت پروازی نداریم/ معرفی سایت های مجاز فروش بلیت در سایت هواپیمایی کشوری واکنش فرزند شهید جعفر قصیر به حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) چطور با چند خوراکی ساده از موها مراقبت کنیم؟ اصابت مستقیم موشک های ایران به ساختمان وزارت جنگ اسرائیل طارمی ارزان ترین بازیکن لیست فروش اینتر باشگاه استقلال مقابل درخواست کاپیتان ها کوتاه آمد

15
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | عنوان و علل نخبگی فیاضی چیست؟

  • کد خبر : 17631
  • 25 آبان 1400 - 9:17
مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | عنوان و علل نخبگی فیاضی چیست؟
طلوع سیاست/ احمد محرم‌زاده گفت: مخالفت من به جهت دلسوزی نسبت به نظام آموزش و پرورش است، وگرنه شخصیت حقیقی آقای فیاضی برای ما قابل احترام است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان عصاره فضائل مجلس در حوزه آموزش و پرورش نسبت به فیاضی رأی منفی داده است، اظهار داشت: مخالفت من به جهت دلسوزی نسبت به نظام آموزش و پرورش است، وگرنه شخصیت حقیقی آقای فیاضی برای ما قابل احترام است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شالوده و پایه همه امور از آموزش و پرورش شروع می‌شود و مدیران آینده کشور از آموزش و پرورش تربیت می‌شوند، خطاب به وزیر پیشنهادی گفت: شما در سوابقتان گفته‌اید که ۷ سال مدیر آموزشی و پرورشی بوده‌اید؛ شما مدیر کدام مدرسه تهران بوده‌اید و چرا مدرک دکترای شما از یک نهاد تحت پوشش وزارت علوم نیست؟

محرم‌زاده ادامه داد:‌عنوان و علل نخبگی شما چیست که از کانون نبخگان دکترای فقه گرفته‌اید؟ طرح شما برای مشارکت بخش غیردولتی در تامین نیازهای آموزش و پرورش چیست؟

وی افزود: شما از انجام مطالعات تمهیدی در رتبه بندی معلمان نام برده‌اید؛ در این مطالعات چه نتیجه‌ای به دست آمده و نتیجه این پژوهش کجا منتشر شده است؟

عضو مجمع نماینده آذربایجان شرقی در مجلس همچنین خطاب به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: تحصیلات شما صرفا در حوزه فقه است که در جای خودش ارزش دارد اما تخصص شما در حوزه مدیریت مهدکودک و مدیریت بودجه که نام برده‌اید، چیست؟ به نظر شما چرا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تا به حال اجرایی نشده و پیشنهاد‌ات اصلاحی شما برای به‌روز کردن این سند چیست؟

محرم‌زاده با بیان اینکه تعارض منافع یک یاز عوامل انحطاط نظام آموزش و پرورش ماست، عنوان کرد: توجه به آموزش پولی و خصوصی که امروز به آموزش طبقاتی معروف شده از اشکالات شرایط فعلی است؛ شما برای تقویت این بخش برنامه دارید!

وی تصریح کرد: شما در برنامه‌هایتان به تقویت بسته‌های کمک آموزشی تأکید کرده‌اید که این به معنای به حاشیه رفتن معلم و کتاب درسی در نظام آموزشی است.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پایان خواستار رأی منفی مجلس به وی و معرفی هرچه سریع‌تر گزینه مناسب‌تر در فرصت زمانی باقیمانده از مهلت سه ماهه رئیس جمهور شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17631
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها