• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

مرز دنیا و آخرت در سازمان بهزیستی بسیار نزدیک است

  • کد خبر : 8787
  • 05 آبان 1400 - 15:40
مرز دنیا و آخرت در سازمان بهزیستی بسیار نزدیک است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی، مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان بهزیستی روز چهارشنبه با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. علی‌محمد قادری رییس جدید سازمان بهزیستی در این مراسم گفت: خداوند لایزال و محبوب قلوب را به بزرگی جلالش با کمی توانم می‌ستایم. سپاس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی، مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان بهزیستی روز چهارشنبه با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

علی‌محمد قادری رییس جدید سازمان بهزیستی در این مراسم گفت: خداوند لایزال و محبوب قلوب را به بزرگی جلالش با کمی توانم می‌ستایم. سپاس می‌گویم و می‌بالم به بندگی معبودی که صبرش بر بندگان و اغماضش عین حکمت و جزا و عقوبتش در دو جهان مایه مسرت و بخشش بندگان است.

وی افزود: اصل بشر مفتخر است که در دایره آفرینش در چنان مقام و منزلتی قرار گرفته که اذن سخن گفتن و عبادت ذات اقدس الله را یافته و در چرخه گسترده خلقت اجازه عاشقانه خواندن معبود خودش را کسب کرده است.

رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این همه لطف و کرم شکرانه‌ای دارد در جهان و مسئولیتی می‌آفریند که پاسخ‌اش را در دو دنیا بازمی‌ستاند. ما مسلمین، شیعیان و ولایتمداران توفیق مضاعفی یافته‌ایم در دوران کوتاه حیات خود از موهبت‌های کثیر الهی که همانا توسل و تمسک به ائمه اطهار(ع) و آشنایی با سیره نبوی و خلق محمدی و نور معرفت و کلام‌الله هست را بهره بریم.

قادری تصریح کرد:‌ درود و سلام به روح ملکوتی پرفتوح حضرت امام راحل و شهیدان شاهد و مدافعان عصر نبوی و علوی در سرزمین حجاز تا شهدای زینبی در سرزمین شام. خواهران و برادران ایمانی من امروز گفتار، کردار و قدم‌های ما آورده‌هایی است که به پیشگاه الهی تقدیم کنیم و در منظر آل‌الله حضرت ولی عصر (عج) قرار می‌دهیم.

وی، افزود: کار و تلاش در سازمان بهزیستی حکایتی بلند از پیوند کار و عاطفه، اعتقاد و عمل و سختی و ملایمت است. کاری که شما عزیزان در مسیر مقصود به آن عمل می‌کنید اگر برخواسته از جوشش احساسات و عواطف پاک شما عزیزان صبر ناب و از خود گذشتگی شما نباشد تحقق‌یافتنی نیست و عمل شما اگر آمیخته با دعای خالص و تبسم مهربانتان نباشد آثاری در پی نخواهد داشت. سختی‌های دیدن اشک‌های یتیمی، سفره‌ای تهی و جانی شکسته و زن و دختری تنها مانده با لبخندهای کریم و دلداری‌های مهربانانه کجا میسر است.

قادری گفت: کار در این مجموعه جزء با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمی‌نشیند. به لطف مقام عالی وزارت مردم امانتی را قبول کردم تا  ان‌شاءالله بتوانم در معیت نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی کشور با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان انقلابی بتوانم در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف را که به حق صاحبان اصلی این انقلاب هستند، بنمایم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، یادآور شد: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه می کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته(سه شنبه) در حکمی «علی محمد قادری» را به سمت ریاست سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

رییس سابق سازمان بهزیستی نیز در این مراسم گفت:‌ سپاس خداوند منان را که مدت دو سال و ۱۰ ماه افتخار خدمتگزاری به جامعه هدف معزز بهزیستی و بهره‌مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا فرمود. در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش‌های فراوانی روبرو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل‌بیت(ع) و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شدند.

وحید قبادی دانا ادامه داد: بر این باوریم که طیف گسترده و متنوع آحاد جامعه هدف سازمان غیر از خداوند متعال پناهی ندارند و هنگامی به این سازمان می‌رسند که از تمامی مسیرهای دیگر ناامید شده‌اند. نوع برخورد با این عزیزان و همدلی و همیاری با تألمات آن‌ها تنها از عهده شیفتگان خدمت و دلسوختگانی برمی‌آید که آموخته‌اند چگونه با تاب‌آوری در مواجهه با  حجم وسیع مشکلات به بهترین شکل یار و یاور و مددکار دردمندان باشند. هرچند در دو سال گذشته تلاش‌های خوبی برای جبران مادی زحمات این عزیزان صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه مأموریتی که همه روزه و به صورت دائمی دارند؛ باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. 

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از جامعه هدف سازمان به سبب تحریم‌های ظالمانه و بحران کرونا که در دو سال اخیر به اوج رسید علاوه بر محرومیت‌ها و نیازهای قبلی با سختی های مضاعفی روبرو شدند. رسیدگی به وضعیت توان‌یابان، زنان سرپرست خانوار، کودکان فاقد سرپرست موثر، کودکان کار و آسیب دیده، بیماران ناشی از سوء مصرف مواد و… هر کدام مسیر پر دست‌اندازی بود، در این میان مسئولان ارشد نظام، اعضای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه در کنار سازمان بهزیستی کشور با  حمایت دلسوزانه و قاطع به یاری جامعه هدف بهزیستی آمدند تا با کمترین آسیب از این مسیر عبور کنیم. افزایش مادی حمایت‌ها و نظم و شفافیت خوبی در این مسیر شکل گرفت که امیدوارم مورد رضایت خداوند و جامعه هدف قرار گرفته باشد. رسیدن به وضعیت پایدار و مطلوب برای این عزیزان، حمایت مادی و معنوی بیشتری را می‌طلبد که امیدوارم در دوره‌های آتی محقق گردد.

قبادی‌دانا افزود: در طول مدت مسئولیت تلاش شد تا فارغ از رنگ‌بندی‌ها و جهت‌بندی‌های معمول سیاسی کشور، شایستگان در هر بخشی ارج ببینند و بر صدر بنشینند تا تیمی متکی بر وجدان کاری، ایمان، توان علمی، پاکدستی و حاضر در میدان بتوانند خالصانه جهت رفع مشکلات مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب تلاش کنند. روز پنجم دی ماه ۱۳۹۷، محمد شریعتمداری وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بزرگداشت زحمات انوشیروان محسنی‌بندپی بیان کرد کلید بهشت را به بنده می‌سپارند. حرف بزرگی بود، هر روز که گذشت قدر و ارزش آن را بیشتر از قبل دانستم. امروز نیز مقرر شده این کلید را به دست برادر دیگری بسپارم؛ لذا برای علی‌محمد قادری در انجام این مسئولیت سترگ آرزوی توفیق الهی دارم.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: امیدوارم جامعه هدف و همکاران خدوم و عزیز سازمان کاستی‌های احتمالی را بر این برادر کوچک ببخشایند. در این مدت از شما همکاران عزیز بسیار آموختم و خود نیز آنچه در توان داشتم انجام دادم. امیدوارم به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم عزیزکشورم ایفا کرده باشم.

قبادی دانا از ۵ دی سال ۱۳۹۷ ریاست سازمان بهزیستی را برعهده داشت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8787
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها