• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

اخبار ویژه

استاندار فارس: فناوری‌های نوین و قضات به روز لازمه توسعه عدالت در عصر کنونی است مکاتبه سازمان محیط زیست با وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای حیات وحش نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند  ظریف: باید مردم را به کنشگری برگردانیم/ گفت‌وگو مبنای وفاق رئیس‌جمهور سه‌شنبه به روسیه می‌رود امیدواریم قوه قضاییه در مورد روزنامه هم‌میهن با سعه صدر برخورد کند استاندار فارس: وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌هاست ظریف: شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها است وزیر کشور: هیچ طرح شهری نباید بلاتکلیف بماند احتمال تجدیدنظر ایران در سیاست‌های مهاجرتی و میزبانی از اتباع ظریف: نقطه اتکای ما بعد از خدا، مردم هستند حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود فلسطین موضوع اول تمام جهان است

6

مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است

  • کد خبر : 8504
  • 05 آبان 1400 - 10:36
مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است. اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان مطالباتی از شرکت‌های نفتی دارند که باید به آن‌ها پرداخت شود. وی با بیان این‌که مطالبات شرکت‌های […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان مطالباتی از شرکت‌های نفتی دارند که باید به آن‌ها پرداخت شود.

وی با بیان این‌که مطالبات شرکت‌های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است، افزود: ممکن است به تعداد بسیار کمی از واحدها این مطالبات پرداخت شده باشد اما حجم این مطالبات بالا است و واحدهای بسیاری همچنان در این زمینه مشکل دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: عدم پرداخت این مطالبات از سوی صنایع نفتی باعث شده تا واحدها با مشکلات متعددی در زمینه تامین نقدینگی، وضعیت توسعه، شرایط تولیدی و… مواجه شوند.

محمدیان عنوان کرد: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت‌های‌ نفتی در خوزستان هستیم تا واحدها بتوانند به فعالیت‌های تولیدی خود در این شرایط دشوار اقتصادی ادامه دهند.

وی افزود: علی‌رغم پیگیری‌های فراوان، پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی از سوی شرکت‌های نفتی هنوز محقق نشده و این مساله باعث بروز مشکلات سنگینی برای صنایع کوچک استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: حل مشکل پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی کوچک در خوزستان قطعا زمینه رونق و توسعه فعالیت این واحدها خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8504
   

نوشته های مشابه

18مهر
۲ هزار عملیات تعمیرات پیشگیرانه توسط مدیریت توزیع برق ایثار ارومیه انجام شد
14مهر
کاهش رتبه اعتباری اسرائیل از «A+» به «A»
پایگاه خبری اقتصادی بلومبرگ

کاهش رتبه اعتباری اسرائیل از «A+» به «A»

04مهر
پروانه انتشار ماهنامه اینترنتی «اقتصاد ۳۶۰» صادر شد
از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

پروانه انتشار ماهنامه اینترنتی «اقتصاد ۳۶۰» صادر شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها