• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

معاون وزیر: فعالان فرهنگی وزارت بهداشت را در مهار کرونا یاری کنند

  • کد خبر : 16483
  • 22 آبان 1400 - 18:32
معاون وزیر: فعالان فرهنگی وزارت بهداشت را در مهار کرونا یاری کنند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، دکتر «بهرام دارایی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار داشت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا، فراگیر شدن واکسیناسیون جامعه هدف برای ریشه کنی ویروس و از بین رفتن بیماری امری ضروری است. وی افزود: در ادامه مسیر مبارزه با ویروس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، دکتر «بهرام دارایی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار داشت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا، فراگیر شدن واکسیناسیون جامعه هدف برای ریشه کنی ویروس و از بین رفتن بیماری امری ضروری است.

وی افزود: در ادامه مسیر مبارزه با ویروس پس از انجام واکسیناسیون باید وارد مرحله جدیدی از درمان شده و با داروهای خوراکی و نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی، زندگی مردم را به حالت عادی برگردانیم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مدیریت بحران ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و امیدواریم در موج های بعدی شاهد اپیدمی ویروس با شدت پیک های قبلی نباشیم.

دکتر دارایی همچنین بر استفاده از ظرفیت گردشگری درمانی برای مهار ویروس تاکید کرد و گفت: کار کردن در جبهه سلامت به صورت شبانه روزی و تمام وقت، بسیار دشوار است. 

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: اقدامات زیربنایی خوبی در استان همدان انجام شده که نمونه آن کسب رتبه ششم کشوری، پرداخت به موقع کارانه و معوقات پرسنل و البته فعالیت های موثر در زمینه مهار ویروس کرونا است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت مثبت‌نگری و قدردانی از تلاش ها، گفت: نگاه «سفید و سیاه» به عملکرد افراد به هیچ عنوان مطلوب نیست چراکه هیچ انسانی کامل نیست و برهمین اساس باید همواره قدردان زحمات و خدمات افراد باشیم.

معاون وزیر: فعالان فرهنگی وزارت بهداشت را در مهار کرونا یاری کنند

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» با تقدیر از تلاش های رییس سابق دانشگاه علو م پزشکی همدان، افزود: در روزهای آغاز همه گیری ویروس کرونا، دستگاهی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان در مرکز جامع سرطان برای رفع مشکل بیماران صعب العلاج تهیه، نصب و راه اندازی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، بهره برداری از بیمارستان اکباتان تا پایان امسال، ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی و ۲ بیمارستان درمان ناباروری، کلینیک های بزرگ و چندین طرح بهداشتی و درمانی را از جمله فعالیت های در دست اقدام حوزه درمانی استان همدان برشمرد که این استان را به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد کرد.

حاجی بابایی با اشاره به مشکلات نیروهای شرکتی در بخش های مختلف از جمله وزارت بهداشت، گفت: وجود نیرویی تحت قرارداد شرکتی و واریز شدن نیمی از حقوق یک کارمند شرکتی به جیب آنها معنا ندارد و باید شرکت را از این چرخه به طور کامل حذف کرده و پول را مستقیم به حساب کارمند واریز کرد.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز دراین آیین گفت: فارغ از مسایل سیاسی و جناحی، رهبری فرزانه انقلاب تکالیفی را برای مهار ویروس کرونا بر عهده نیروهای مسلح گذاشتند.

سردار «مهدی فرجی» با بیان اینکه نیروهای مسلح در جریان اقدامات انجام شده برای مهار ویروس کرونا نقش برجسته ای ایفا کردند، افزود:  همدان بعد از استان قم درگیر ویروس کرونا  شد و نخستین فوتی کرونای کشور نیز اهل این استان بود.

معاون وزیر: فعالان فرهنگی وزارت بهداشت را در مهار کرونا یاری کنند

بازرس ویژه ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد در استان، اظهار داشت: از همان ابتدا با تشکیل جلسه قرارگاه زیستی در استان همدان و فعالیت موثر همه دستگاه ها با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات موثر و قابل توجهی برای مهار ویروس و ارائه خدمات درمانی به بیماران انجام شد.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: شرایط مقابله با ویروس کرونا در برخی مواقع از جنگ تحمیلی نیز سخت تر بود چرا که در این بحران، خاکریزی برای پناه گرفتن افراد وجود نداشت به نحوی که برخی از والدین مجبور به تنها گذاشتن فرزندان مبتلا به کرونای خود در بیمارستان می شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر رشید حیدری مقدم، دکتر «محمدمهدی مجذوبی» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16483
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها