• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

مهدوی: در ست اول برابر الریان ناهماهنگ بودیم/طلوع کیان: علاقه ای به هیاهو در کنار زمین ندارم

  • کد خبر : 26500
  • 26 اردیبهشت 1401 - 2:50
مهدوی: در ست اول برابر الریان ناهماهنگ بودیم/طلوع کیان: علاقه ای به هیاهو در کنار زمین ندارم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی پس از برتری تیم والیبال شهداب یزد جام باشگاه های آسیا برابر الریان قطر، اظهار داشت: به جز ست اول ما بهتر از تیم قطری بودیم و حریف‌مان حرفی برای گفتن نداشت. دلیل ناهماهنگی در ست اول هم به این خاطر بود که تا […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی پس از برتری تیم والیبال شهداب یزد جام باشگاه های آسیا برابر الریان قطر، اظهار داشت: به جز ست اول ما بهتر از تیم قطری بودیم و حریف‌مان حرفی برای گفتن نداشت. دلیل ناهماهنگی در ست اول هم به این خاطر بود که تا الان با این ترکیب بازی نکرده بودیم.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست شهداب بازیکنان خارجی تیم را حفظ کند، عنوان کرد: این تصمیمی است که باید مدیریت بگیرد. تمرکز ما الان روی جام باشگاه‌های آسیا است. در صورت قهرمانی و حضور شهداب در جام باشگاه‌های جهان ۱۰۰ درصد به بازیکن خارجی نیاز است و کادر مدیریتی و مربیگری فکر کرده‌اند و تصمیم می‌گیرند.

در ادامه این نشست نیز علیرضا طلوع کیان، گفت: الریان یک تیم حرفه‌ای است اما ملی‌پوشان قطری، اجازه همراهی این تیم را نداشتند. الریان، کیفیت مطلوب و پتانسیل بالایی دارد.

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: می‌خواستیم عملکرد بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشم و تا حدودی هم این  اتفاق افتاد. ما سعی می‌کنیم ترکیب‌های مختلف را آزمایش کنیم و گام به گام پیش پیش می‌رویم. حریف بعدی ما نماینده قزاقستان است که تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است.

وی یادآور کرد: هر مربی روش خاص خودش دارد. من تمام حرف‌های خود را در تمرین و آنالیز می‌زنم و علاقه‌ای به نمایش و هیاهو کنار زمین ندارم. من می‌خواهم بازیکنان با آرامش کار کنند و از جانب من تحت فشار نباشند.

تیم والیبال شهداب یزد در دومین دیدار خود به برتری سه بر صفر برابر الریان قطر دست یافت و به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا صعود کرد و نماینده ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۸ فردا به مصاف نماینده قزاقستان برود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26500
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها