• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

31

نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

  • کد خبر : 7087
  • 30 مهر 1400 - 19:04
نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد. این کار با تمامی توان و به جد ادامه دارد و مجموعه وزارتخانه، نیروهای درمان و سایر کارکنان در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد. این کار با تمامی توان و به جد ادامه دارد و مجموعه وزارتخانه، نیروهای درمان و سایر کارکنان در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش ایسنا سیدمحمد پورحسینی در آیین تکریم رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معارفه سرپرست جدید این واحد دانشگاهی افزود: کارکنان حوزه سلامت با سیره نبوی هم در دوران دفاع مقدس و هم با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸ نقش آفرینی کردند که قدردان تلاش همگی آنان هستیم.

وی اظهارکرد: تغییر اجتناب ناپذیر است و به دلیل کرونا هرگونه تغییری باید به سرعت انجام شود تا در حوزه سلامت وقفه ای ایجاد نشود.

پورحسینی ادامه داد: برای انتخاب مدیران سامانه ای مشخص شد که در آن افراد درخواست ها و توانمندی های خود را مطرح می کنند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سوابق علمی، فردی مردم دار است و اصل هم بر این است که دانشگاه به سمت خوبی حرکت کند.

وی در این مراسم عمیدالدین خطیبی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد معرفی و از خدمات محمدرضا میرجلیلی – رییس سابق این واحد دانشگاهی – قدردانی کرد. 

همچنین، محمدرضا میرجلیلی – رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد – در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری کارکنان حوزه درمان استان در هشت سال دوره مدیریت خود گفت: در این مدت هرگز به کسی دستور نداد و با تعامل و همراهی هم فعالیت ‌ها را پیش برد.

وی افزود: تمامی اختیار هر حوزه به معاونت ها واگذار و اقدام های ارزشمندی هم در این سال ‌ها انجام شد و حوزه سلامت استان رشد چشمگیری پیدا کرد.

در ادامه عمیدالدین خطیبی – سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد – نیز گفت: در حوزه سلامت استان نیاز به همراهی همه نیروهاست.

وی افزود: در نظر داریم به صورت تیمی فعالیت ها را انجام دهیم تا استان به اهداف عالی در نظام سلامت دست یابد.

به گزارش وبدا، عمیدالدین خطیبی – سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد – متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله اعظم تهران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7087
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها