• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

2

نفرت پراکنی در هفته وحدت با دروغ و تحریف/ پرسپولیس ـ الهلال سوژه معاندین+فیلم

  • کد خبر : 6907
  • 30 مهر 1400 - 0:21
نفرت پراکنی در هفته وحدت با دروغ و تحریف/ پرسپولیس ـ الهلال سوژه معاندین+فیلم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به میلاد پیامبر اکرم (ص)، کشور ما به رسم هر ساله هفته وحدت میان شیعه و سنی را برگزار می‌کند. در این میان بسیاری از رسانه‌های معاند و تفکرات ضد اسلامی در فضای مجازی در تلاش هستند تا این وحدت را کم رنگ […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به میلاد پیامبر اکرم (ص)، کشور ما به رسم هر ساله هفته وحدت میان شیعه و سنی را برگزار می‌کند. در این میان بسیاری از رسانه‌های معاند و تفکرات ضد اسلامی در فضای مجازی در تلاش هستند تا این وحدت را کم رنگ کنند و به نوعی نفرت را در میان مسلمانان با سوژه‌های دروغ و واهی پراکنده کنند. این بار اما به فوتبال توجه کرده و در تلاشند که این فضاسازی را با این حوزه جلو ببرند.

* پرسپولیس-الهلال سوژه دروغ و نفرت پراکنی

به همین خاطر دیدار پرسپولیس و الهلال، سوژه جدید معاندین اسلام انتخاب شده و با دروغ و تحریف به دنبال برانگیختن احساسات عمومی هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  میهمان الهلال بود که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از رقابت‌ها حذف شد.

ویدئویی از هواداران فوتبال الهلال عربستان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که با تکیه بر دروغ و تحریف، به دنبال نفرت پراکنی در میان ایرانی‌ها و مخصوصا میان هواداران پرسپولیس است.

معاندین در حال نشر این ویدئو با ادعای اینکه این تماشاگران در بازی الهلال با پرسپولیس شعارهای نژادپرستانه دادند و با این حربه به دنبال تغییر ذهنیت ایرانی‌ها هستند و آنها را تشویق می‌کنند که به خانه خدا نروند.

* دو دروغ بزرگ و تحریف با انتشار یک ویدئو

اولین دروغ این است که تشویق هواداران الهلال مقابل پرسپولیس مربوط به سال ۲۰۱۷ است که بازی این دو تیم در مسقط پایتخت عمان برگزار شد. این ویدئو ربطی به بازی هفته گذشته پرسپولیس با الهلال در ریاض ندارد.

دومین و بزرگترین دروغ و تحریف که با هدف نفرت پراکنی میان مسلمانان به خصوص ایرانی‌ها با دیگر فرق اسلامی ترجمه واهی و دروغین این شعارهای هواداران الهلال است.

*شعار الهلالی‌ها در این بازی با ترجمه فارسی به شرح زیر است:

ایرانی اسمع: ایرانی بشنو
عینک بتدمع: چشمانت گریان می‌شود
هاللیله هذی: توی این شب
لازم تعانی: باید زجر بکشی

این شعارها در فوتبال مثل تمام ورزشگاه‌های دنیا، نوعی کری خوانی به شمار می‌آید. با توجه به رقابت سنتی نمایندگان فوتبال ایران با سعودی، در آسیا این شعارها طبیعی است و مثل تمام شعارهایی است که در ورزشگاه‌های ایران، فوتبال دوستان استفاده می‌کنند و کری خوانی به شمار می‌آید.

اما صفحات معاندین اسلام در هفته گذشته به صورت هدفمند این ویدئو را بازنشر کردند و با ترجمه دروغ، نفرت پراکنی ایجاد کردند. ترجمه دروغ و واهی این فیلم به شرح زیر است:

ایرانی اسمع: ایرانی گوش کن.. 

عینک بتدمع: شما برده و کنیز ما هستید!

هاللیله هذی: از ۱۴۰۰ سال پیش!

بدون شک هفته وحدت در کشور ایران و نتایج مثبت و سازنده ای که داشته، معاندین و ضدانقلاب را اذیت می‌کند. این اجلاس سالیانه به مناسب تولد پیامبر اکرم (ص)، ناراحتی ضد اسلام را برانگیخته و برای ایجاد نفرت به هر دروغی توسل می‌کنند؛ حتی به یک بازی فوتبال و رفتار هوادارانش.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6907
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.