• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

نماینده گلپایگان:افراد نفوذی به مردم و مجلس معرفی شوند

  • کد خبر : 5143
  • 12 اکتبر 2021 - 13:14
نماینده گلپایگان:افراد نفوذی به مردم و مجلس معرفی شوند

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،  «سیدمسعود خاتمی» در نشست علنی -روز -سه شنبه-مجلس شورای اسلامی،در نطق میان دستور خود: نکته بسیار حائز اهمیت دربحث امنیت،نفوذ جاسوس در رده‌های تصمیم‌گیری کشور بود که توسط سربازان گمنام شناسایی و ردیابی شدند و بعضی دستگیری و بعضی هم فراری شدند. نماینده مردم گلپایگان و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،  «سیدمسعود خاتمی» در نشست علنی -روز -سه شنبه-مجلس شورای اسلامی،در نطق میان دستور خود: نکته بسیار حائز اهمیت دربحث امنیت،نفوذ جاسوس در رده‌های تصمیم‌گیری کشور بود که توسط سربازان گمنام شناسایی و ردیابی شدند و بعضی دستگیری و بعضی هم فراری شدند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار تصریح کرد: موضوع جاسوسی مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، نباید این موضوع بسیار مهم به فراموشی سپرده شود.باید  روند پیگیری این موضوع به مجلس گزارش شود.جاسوسانی که از سَمت نزدیکان ریاست جمهوری قبل و در مشاورین آنها،در رده‌های تصمیم‌گیری نفوذ کرده بودند و باعث به وجود آمدن خسارات فراوانی شدند.

خاتمی یادآور شد:تنظیم قرارداد ننگین برجام ناشی از نفوذ جاسوسان بود که تبعات آن هم اکنون برای زندگی و معیشت مردم مشکلاتی را به وجود آورده است و بر مردم و امرار معاش آنها سنگینی می کند.

وی افزود: سوال این است که آیا شبکه جاسوسی شناسایی شده اند؟ آیا در رده های تصمیم گیری وزارتخانه های دیگر حضور ندارند؟ مسوولانی که در پشتیبانی این جاسوسان بودند؛ مشخص شده‌اند؟ و اگر مشخص شده‌اند تکلیف آنها چه شد؟ نکند خود آن مسئولین هم ماموریت جاسوسی داشته اند؟ تاکید می کنم نگویید این موضوع در حال پیگیری است و باید محرمانه باشد که خود این موضوع هم به اطلاع مجلس برسانید.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس بیان کرد:  افرادی که به برکت خون مقدس شهدا بر مسندی نشسته اند؛ اگر جاسوس و دشمنان این مرز و بوم باشند هیچ جایگاهی نخواهند داشت  و از کمیسیون اصل نود و کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌خواهم که موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

خاتمی با اشاره به رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد:مجلس با قاطعیت به وزرای آیت الله رئیسی رای اعتماد داد ؛ معنای آن این است که مجلس با تمام قوا ایستاده است تا این دولت موفق شود. معنای رای اعتماد قاطع به وزرای دولت این است که باید دولتمردان  قول هایی که آقای رئیسی به مردم داده اند را عملی کنند.

وی افزود: اگر وزرا قدمی را خارج از قول هایی که ریاست جمهوری داده ، بردارند و افرادی نامناسب را در برخی سمت ها انتخاب کنند؛ به موقع مجلس اخطار ، تذکر و سوال خود را انجام می دهد.از رئیس جمهوری درخواست می کنم ، روند انتخاب مدیران را در وزارتخانه ها کماکان رصد و پیگیری کند و نگذارد از روال خارج شود.

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5143
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها