• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

نیازها و مسائل نقاط محروم در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد

  • کد خبر : 4829
  • 18 مهر 1400 - 12:15
نیازها و مسائل نقاط محروم در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «قدرت الله حمزه شلمزاری» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق میان دستور خود گفت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند بهترین سیاست‌ها عدالت است و امام خمینی(ره) نیز می‌فرمایند به مجلس و دولت و دست اندرکاران توصیه می‌کنم که قدر این ملت را […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «قدرت الله حمزه شلمزاری» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق میان دستور خود گفت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند بهترین سیاست‌ها عدالت است و امام خمینی(ره) نیز می‌فرمایند به مجلس و دولت و دست اندرکاران توصیه می‌کنم که قدر این ملت را بدانید و در خدمتگذاری به آنها خصوصا مستضعفان، محرومان و ستم دیدگان که نور چشمان ما و اولیاء نعم همه هستند فروگذار نکنید.  

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند همه نمایندگان نسبت به مناطق محروم مسوول بوده و توجه ویژه به مناطق محروم و اهتمام به طبقات کم درآمد و ضعیف را فراموش نکنید.  

حمزه شلمزاری با بیان اینکه شهرهای بزرگ و پایتخت اولویتی بر دیگر مناطق ندارند، عنوان کرد: قطعا نیازها و مسائل نقاط محروم و مستضعف بیشتر از سایر نقاط کشور است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی خطاب به رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تبعیض و بی عدالتی نسبت به شهرستان‌ها به ویژه روستاها، باعث فقر، محرومیت، بیکاری و مهاجرت مردم مناطق محروم به مرکز استان ها و استان های همجوار و کشورهای منطقه شده است. نمونه آن جاده شهرکرد- شلمزار- اردل  است که به دلیل عدم استانداردهای لازم سبب مرگ و میر بسیاری از مردم منطقه می شود و هنوز اقدام موثری در این باره انجام نشده است.

حمزه شلمزاری با بیان اینکه تعدادی از روستاهای حوزه انتخابیه فاقد جاده ماشین رو است گفت: حدود ۱۶ روستای منطقه کوهرنگ ۶ ماه از سال ارتباط خود با مرکز شهرستان را از دست می دهند. جاده های اکثر روستاهای حوزه انتخابیه خاکی  است.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زلزله ۵.۷ ریشتری هفته گذشته خسارات سنگینی به تأسیسات و منازل مسکونی مردم شریف شهرستان کوهرنگ وارد کرده است، اظهار کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه و گستردگی شهرستان و تعداد روستاهای خسارت دیده می طلبد که رییس جمهوری به صورت جهادی دستور کمک و بازسازی خانه های آسیب دیده را صادر کنند.

وی ادامه داد: مجلس و دولت باید نسبت به پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و پاداش پایان خدمت معلمان، رتبه بندی این قشر زحمتکش و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقشار مختلف تصمیم جدی بگیرند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از نعمت اینترنت بی بهره اند. با توجه به اینکه دانش آموزان باید تکلیف خود را از طریق اینترنت انجام دهند، وزیر ارتباطات باید هرچه سریع تر امکان دسترسی این عزیزان به اینترنت را فراهم کند.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4829
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها