• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

13

واکنش شریعتمداری به حضور رهبری در عزاداری شب عاشورا

  • کد خبر : 38489
  • 15 تیر 1404 - 16:14
واکنش شریعتمداری به حضور رهبری در عزاداری شب عاشورا

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسین شریعتمداری در واکنش به حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی نوشت: میانه شب بود… شب عاشورای امسال را می گویم … باید بودی و می دیدی، سخنران به روال هرشب به سخن مشغول بود و جماعت انبوه در حسینیه امام خمینی، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسین شریعتمداری در واکنش به حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی نوشت:

میانه شب بود… شب عاشورای امسال را می گویم … باید بودی و می دیدی، سخنران به روال هرشب به سخن مشغول بود و جماعت انبوه در حسینیه امام خمینی، سرا پا گوش … ناگهان؛ انفجاری بزرگ به وقوع پیوست و نوری خیره کننده در فضا پیچید. انفجار نور بود.

گوئی خورشید بود که برخلاف عادت چندین و چند میلیارد ساله، این بار در میانه شب طلوع کرده بود …جماعت، یکصدا و از عمق جان فریاد «حیدر، حیدر» برکشیدند. چرا حیدر!؟ انگار که، اما نه، «انگار» واژه گویائی برای توصیف آنچه می دیدند نبود، نور حیدری را به وضوح در چهره نورانی و مقتدر فرزند او می دیدند …

«از در درآمدی و من از خود به در شدم … گوئی از این جهان به جهان دگر شدم». کاش بودی و می دیدی … شب عاشورای امسال را تاریخ در سینه خود به امانت نگاه می دارد و ماجرای این شب تاریخی را سینه به سینه نقل می کند …

داستان مردمی وفادار و پاکباخته و مراد و مقتدایشان را … مردمی که عمار در میانه جنگ صفین، خبر آمدنشان را به مالک داده بود … آن هنگام که مالک باحسرت گفته بود کاش می توانستیم علی (ع) را به عصری ببیریم که مردم قدرش را بدانند.

و عمار در پاسخ او، از مردمی خبر داده بود که در صلب پدران و رحِم مادران خویشند و چون آن عصر که مالک آرزو کرده بود فرا برسد، لبیک‌گویان از راه می‌رسند، مردمانی که از «من» و «ما» گذشته‌اند.

نه در سر سودای سود دارند و نه در دل، غم بود و نبود، دل در گرو اسلام ناب محمدی‌(ص) دارند و علی‌(ع) را امام و مولا و مقتدای خود می‌دانند… راستی ملائکه چرا به آدم سجده کرده بودند!؟

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=38489
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها