• امروز : چهارشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 17 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

23
وزیر نفت:

وزارت نفت صرفه‌جویی را از خودش آغاز کرد

  • کد خبر : 6390
  • 29 مهر 1400 - 11:38
وزارت نفت صرفه‌جویی را از خودش آغاز کرد
وزیر نفت در ابلاغیه‌ای به مدیران و معاون وزارت نفت خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، متن ابلاغیه جواد اوجی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های اصلی، معاونان وزیر، مشاوران وزیر، مدیران عامل شرکت‌های تابعه صنعت نفت، مدیران واحدهای مستقل ستادی و روسای سازمان‌های تابعه بدین شرح است: یکی از چالش‌های پیش رو بخصوص در فصل سرما، نگرانی از کمبود گاز به علت مصرف نامتعارف آن در بخش خانگی است.

با توجه به این که تمام تلاش وزارت نفت در زمستان تأمین گاز و سوخت مورد نیاز عموم مردم و بخصوص در بخش خانگی است، لذا لازم است از هم اکنون نسبت به آماده‌سازی و تمهیدات لازم برای استفاده بهینه‌ انرژی در کلیه ادارات، شرکت‌ها و شهرک‌های مسکونی تابعه و سایر مناطق و تأسیسات اعم از تعمیرات مورد نیاز، اصلاح و بروزرسانی موتورخانه‌ها، کاهش مصرف برق تا حد امکان، رعایت دمای رفاه ۲۲-۱۸ درجه در اماکن، خاموش بودن مولدهای انرژی در ایام تعطیل و … به منظور کمک به روند تأمین مناسب انرژی و جلوگیری از کمبودهای احتمالی صورت پذیرد.

به گفته وزیر نفت همچنین لازم است آموزش‌های لازم به کلیه کارکنان نیز برای استفاده بهینه از انرژی تدوین و اجرایی شود. بدیهی است مسئولیت پیگیری و نظارت در این خصوص در شرکت‌ها بر عهده مدیریت توسعه منابع انسانی است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6390
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها