• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

وزیر کار برای ارایه برنامه‌های حوزه سلامت به کمیسیون بهداشت می‌رود

  • کد خبر : 4663
  • 16 مهر 1400 - 14:07
وزیر کار برای ارایه برنامه‌های حوزه سلامت به کمیسیون بهداشت می‌رود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز جمعه ایرنا، «حجت الله عبدالملکی»، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه هفته آینده به منظور ارائه برنامه‌های وزارت‌ خانه  خود در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس حضور می یابد. نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بررسی کمبودهای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز جمعه ایرنا، «حجت الله عبدالملکی»، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه هفته آینده به منظور ارائه برنامه‌های وزارت‌ خانه  خود در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس حضور می یابد. نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بررسی کمبودهای دارویی و نیازسنجی و ذخیره راهبردی دارویی یک‌ساله کشور در کمیته دارو و غذا از دیگر برنامه‌های کمیسیون بهداشت مجلس خواهد بود.

همچنین در روز دوشنبه هفته آینده ادامه بررسی مشکلات فعالان حوزه تجهیزات پزشکی در کمیته اقتصاد، سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی و بررسی گزارش‌ های کارگروه‌های کمیته بهزیستی و توانبخشی در کمیته بهزیستی و توان‌بخشی و بررسی  ابعاد و ارائه راهکارهای اثربخش برای اجرای طرح سلامت الکترونیک در کمیته جمعیت و خانواده در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار می‌گیرد.

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی روز شنبه ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان) و طرح تشکیل سازمان نظام داوری جمهوری اسلامی ایران در کمیته حقوق خصوصی را مورد بررسی قرار می دهد و در روز یکشنبه ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول(اعاده شده از شورای نگهبان) وادامه بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس‌از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی را در دستور کار خود دارد.

همچنین این کمیسیون  در روز دوشنبه طرح حمایت قضایی از چرخه تولید در مراجع اجرایی در کمیته حقوق خصوصی و طرح یک‌ فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در کمیته حقوق جزا و جرم‌شناسی را بررسی می کند.

همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان‌ رضوی در اجرای ماده ۲۱۲ قانون آیین‌نامه داخلی، بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در خصوص اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی در مورد موارد اعلامی نقض اصل ۱۲۶ قانون اساسی و قوانین بودجه سنواتی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ کل کشور، بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در مورد اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی در خصوص موارد اعلامی نقض حکم اصل ۱۲۶ قانون اساسی و تبصره یک ماده ۲۰۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در مورد اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی در خصوص موارد اعلامی نقض و استنکاف از اجرای قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه‌های غیرضرور و جلوگیری از تجمل‌گرایی مصوب ۲۷  آذر ۱۳۷۰ و تبصره ۳۰ قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران،  بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در خصوص اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی در مورد نقض ماده ۱۰۸ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وبررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در مورد اعمال ماده دویست و سی و چهار قانون آیین‌نامه داخلی در مورد موارد اعلامی نقض اصل ۱۲۱ قانون اساسی و عدم رعایت شئونات از دیگر برنامه های اعلام شده کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در هفته آینده خواهد بود.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4663
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها