• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

8
او به ستاد اجرایی می رود؟

پایان کاندیدای همیشه بازنده انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت

  • کد خبر : 1119
  • 21 مرداد 1400 - 17:41
پایان کاندیدای همیشه بازنده انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت
شرق نوشت: در روزهای اخیر شایعه‌ای منتشر شد که محسن رضایی قرار است استاندار ویژه خوزستان شود؛ اما حالا مشخص شده که او به دولت نخواهد رفت؛ بلکه با لابی شدید به جای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خواهد شد.

مشخص بود که فرمانده سابق سپاه و دبیر ۲۴ساله مجمع تشخیص مصحلت نظام و کاندیدای همیشه بازنده انتخابات و رقیب ابراهیم رئیسی هیچ‌وقت خودش را ذیل دولت سیزدهم قرار نخواهد داد.

او در توییتی نوشته است: «‏به شایعات غیرواقعی این روزها توجه نکنید. رهبرم سؤال کردند که نظرت برای آینده چیست؛ بنده نیز گفتم من سرباز جناب‌عالی هستم، هر جایی که شما مأموریت بدهید به آن عمل می‌کنم».

 این‌طور که از توییت خود محسن رضایی هم برمی‌آید، او تمایلی به حضور در سمت‌های انتخابی ندارد و ترجیح می‌دهد که همچنان ذیل مقام‌های انتصابی مقام معظم رهبری فعالیت کند. پیگیری‌ها از دفتر محسن رضایی هم این انتصاب را تکذیب نکرده است.

احتمالا ستاد اجرایی فرمان امام آخرین پست اجرائی محسن رضایی قبل از بازنشستگی است.

محسن رضایی سه دوره در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده و با توجه به محدودیت سنی او دیگر شانسی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت.

محسن رضایی در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۳۳ به دنیا آمد. او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ رسما از مرزهای میانسالی عبور کرده و جزء سیاست‌مداران سالخورده به حساب می‌آید.

گذشته از آنکه تاکنون انتخاب‌نشدن رئیس‌جمهور مستقر برای دوره دوم سابقه نداشته است، تفاوت محسن رضایی سالخورده‌ای که در ۱۴۰۴ کاندیدا می‌شود، آن است که دیگران در زندگی سیاسی خود فرازونشیب‌هایی تجربه کرده‌اند؛ اما کارنامه محسن رضایی پر از شکست انتخاباتی است.

در مرداد ۱۴۰۸ هم که رئیس‌جمهور بعدی باید کابینه خود را تحویل نفر بعد دهد، به ۷۵‌سالگی نزدیک می‌شود و احتمال تأیید صلاحیت او نیز به حداقل خواهد رسید.

حال باید دید با توجه به اطرافیان مورد دار این شخصیت سیاسی چه آینده ای در انتظار این ستاد میباشد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=1119
  • نویسنده : شغال اّموی
  • ارسال توسط :
  • منبع : شرق
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها