• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

کارشناس خرید ارز دیجیتال کلاهبردار از آب درآمد

  • کد خبر : 7318
  • 01 آبان 1400 - 13:09
کارشناس خرید ارز دیجیتال کلاهبردار از آب درآمد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که در پوشش خرید ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی درباره دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که چندی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که در پوشش خرید ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی درباره دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که چندی پیش از طریق فضای مجازی با فردی که خود را متخصص و کارشناس خبره ارزهای دیجیتال مطرح کرده بود، آشنا شده و این فرد مدعی شده که می‌تواند با خرید ارز دیجیتال طی مدتی کوتاه سود کلانی به مالباخته پرداخت کند.

وی ادامه داد:‌ شاکی نیز پس از مدتی به این فرد اعتماد کرده و سه میلیارد ریال از سرمایه‌اش را در اختیار این فرد قرار داده است، اما پس از واریز وجه دیگر هیچ پاسخی به تماس‌های شاکی نداده و در این هنگام بوده که متوجه شده مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.  

گودرزی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع با فوریت در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت:‌ ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بهره گیری از مهندسی معکوس موفق به شناسایی متهم این پرونده شده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی این فرد را در مخفیگاهش در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل کردند.  

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد:‌ متهم پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود یعنی کلاهبرداری از شهروندان در پوشش کارشناس خبره بازار رمز ارز اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم بیش از هشت میلیارد ریال به همین شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، گفت:‌ همچنین تا کنون و در جریان رسیدگی به این پرونده ۱۴ شاکی شناسایی شده‌اند و اقدامات برای شناسایی دیگر شکات و مالباختگان همچنان در دستور کار قرار درد.

به گفته گودرزی، برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7318
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها