• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

کاهش ۲۶ درصدی مدت زمان رسیدگی در دادگستری استان کرمانشاه

  • کد خبر : 8241
  • 30 مهر 1400 - 17:47
کاهش ۲۶ درصدی مدت زمان رسیدگی در دادگستری استان کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان-توسلی زاده  در گفتگو با میزان با بیان اینکه یکی از شاخص‌های اساسی در سند تحول قضائی کاهش زمان رسیدگی است، افزود در سال ۱۳۹۸ مدت زمان رسیدگی پرونده‌ها در این دادگستری حدود ۱۱۰ روز بوده است که این رقم در سال ۱۴۰۰ به حدود ۸۷ روز رسیده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان-توسلی زاده  در گفتگو با میزان با بیان اینکه یکی از شاخص‌های اساسی در سند تحول قضائی کاهش زمان رسیدگی است، افزود در سال ۱۳۹۸ مدت زمان رسیدگی پرونده‌ها در این دادگستری حدود ۱۱۰ روز بوده است که این رقم در سال ۱۴۰۰ به حدود ۸۷ روز رسیده است که با کاهش ۲۶ درصدی مواجه ایم.

رِئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جلوگیری از اطاله دادرسی یکی از مطالبات به حق مردم است، افزود: قوه قضاییه طی این سال‌ها در راستای کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم، اقدامات مختلفی ازجمله اجرای سند تحول قضایی انجام داده است.

توسلی زاده با بیان اینکه به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی هرساله بر تعداد پرونده‌های قضایی اضافه شده است، به نحوی که در مدت زمانی یاد شده حدود ۱۹ درصد ورودی پرونده‌ها افزایش داشته است اظهار داشت: علی رغم مشکلات یاد شده و دیگر مسائل از جمله بیماری کرونا که بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران اداری و قضائی این دادگستری درگیر این بیماری بودند و هر کدام به صوت متوسط ۱۴ روز در مرخصی بوده اند و نیز کاهش ساعات اداری، موفق شدیم تاحدودی شرایط رسیدگی به پرونده‌ها را تسهیل کنیم.

وی با اشاره به عوامل تشکیل پرونده‌های قضائی در دادگستری استان کرمانشاه و شیوه مواجهه مردم با آن اضافه کرد: بار‌ها تاکید کرده ایم بسیاری از پرونده‌های قضائی نیاز به تشکیل و پیگیری در دادگستری ندارند و می‌شود از ظرفیت بزرگان و معتمدین و به شیوه مصالحه آن‌ها را حل کرد. ضمن اینکه این دادگستری با تشکل ستاد‌های مختلف “صبر ” در سراسر استان کرمانشاه بر آن است از ظرفیت خود مردم برای حل بسیاری از مشکلات استفاده کند و از تشکیل پرونده‌های قضائی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8241
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها