• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

کشورهای هم‌رده ی ما سالی ۲۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارند

  • کد خبر : 6519
  • 29 مهر 1400 - 13:40
کشورهای هم‌رده ی ما سالی ۲۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/همدان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: کشورهایی که ۲۰ سال پیش هم رده ما بودند در حال حاضر صادرات غیر نفتی خود را به ۲۰۰ میلیارد دلار در سال رساندند و با اولویت قرار دادن در کار و حفظ بازار هدف و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/همدان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: کشورهایی که ۲۰ سال پیش هم رده ما بودند در حال حاضر صادرات غیر نفتی خود را به ۲۰۰ میلیارد دلار در سال رساندند و با اولویت قرار دادن در کار و حفظ بازار هدف و ارتقای کیفیت و استاندارد به این موفقیت رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه در جلسه دیدار با استاندار همدان بیان کرد: همدان به واسطه صنایع مختلفی که در موضوعات بهداشتی، غذایی، مسائل ساختمانی و … که مشمول کیفیت اجباری و استاندارد می‌شود دارد می‌طلبد سازمان موثر و پویایی داشته باشد تا امنیت و سلامت را برای جامعه به همراه بیاورد.

وی ادامه داد: برندهای خوبی در حوزه‌های بهداشتی، ساختمان و غذایی در همدان فعالیت می‌کنند که نقش حضور سازمان استاندارد را بیش از پیش می‌کند.

شریعتی اضافه کرد: جایزه‌های همدان در حوزه ملی نشان استاندارد، نشان از اهتمام مدیران استانی به این امر است و تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم و با قانون جدید تدوین سند توسعه ۵ ساله که توسط مجلس تصویب شده است ظرفیت‌های خالی پر شود و نقش کیفیت و استاندارها را در نظام کشور پر رنگ‌تر کنیم. 

وی مطرح کرد: مقرر شد نظام جامع کیفی کشور تعیین شود که با دانشگاه صنعتی شریف قرادادی منعقد و نقشه راه جامع برای این موضوع در سال‌های آتی طراحی می‌شود و امیدواریم به تدریج استاندارد را به عنوان یکی از اولویت جامعه مد نظر قرار دهیم.  

شریعتی اضافه کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم با ایجاد زیر ساخت‌های تئوریک این نقش را ساری و جاری کنیم و در کنار و کمک کننده به تولید و پشتیبانی و مانع زدایی و رعایت افق مصرف کننده، جامعه و مردم باشیم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6519
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها